Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освіта в США<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Плахотнюк, О. Л.
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.


Знайти схожі

2.


    Асаєва, В. В. (пошукач кандидатського ступеня Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Виховання полікультурності - шлях до євроінтеграції / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 84-86. - Бібліографія : С.86 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание -- евроинтеграция Украины -- євроінтеграція України -- мультилінгвізм -- образование в Канаде -- образование в США -- образование в Украине -- образовательная парадигма -- освіта в Канаді -- освіта в США -- освіта в Україні -- освітня парадигма -- поликультурная среда -- поликультурное образование -- поликультурность -- политика мультилингвизма -- полікультурна освіта -- полікультурна середа -- полікультурність
Анотація: У статті аналізуються основні наукові парадигми полікультурного виховання в Україні, підкреслено проблеми, зроблено порівняння з постановкою цієї проблеми у США та Канаді.


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський автор

Знайти схожі

3.


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшие учебные заведения -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- качество знаний -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- преподаватели высших учебных заведений -- якість знань
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду, знань, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

4.


    Першукова, О. О.
    Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 102-112. - Бібліографія : С.111-112 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
государственная языковая политика -- державна мовна політика -- зарубежное образование -- методические системы преподавания иностранных языков -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- мовна політика -- навчання іноземних мов -- образование в США -- обучение иностранным языкам -- освіта в США -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковая политика
Анотація: На основі проведеного аналізу існуючої проблеми зроблено такі висновки: мовна політика Сполучених Штатів традиційно була асиміляторською і американську англійську мову розглядала як засіб консолідації народу; джерело розвитку світогляду памолоді, засі б, який держава всіляко захищала й підтримувала; і хоча нині в цій політиці з'являються риси плюралізму, але ще надто сильні традиції, тож іноземні мови не розглядають як основу формування світогляду учнів, засіб розумового розвитку школярів.


Знайти схожі

5.


    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в США / Д. Є Швець // Грані. - 2011. - № 4. - С. 114-117. - Бібліографія : С.117 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- институционализация образования -- інституціоналізація освіти -- концептуализация -- концептуалізація -- модель управления -- модель управления образованием -- модель управління -- модель управління освітою -- образование в США -- образование и общество -- освіта в США -- освіта і суспільство -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- постинформационное общество -- постінформаційне суспільство -- социология образования -- соціологія освіти -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуто особливості моделі управління вищою освітою в США та ключові напрямки її інституціоналізації в умовах становлення постінформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США [] / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліографія : С.59 : 4 назви. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- магистратура -- магістратура -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая деятельность -- педагогическая компетентность -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- ступінь магістра -- степень магистра
Анотація: Розглянуто стандарти педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачі в, які характеризують роботу науково-педагогічного складу.


Знайти схожі

7.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Особливості прояву комерціалізації у системі вищої освіти Сполучених Штатах Америки / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 111-116. - Література : С.115-116 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
американская модель высшего образования -- американська модель вищої освіти -- идеология и образование -- ідеологія і освіта -- комерціалізація освіти -- коммерциализация образования -- коммодификация -- коммодифікація -- неолиберальные университеты -- неоліберальні університети -- образование в США -- освіта в США -- ринок і освіта -- рынок и образование -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Зроблено аналіз сутності та особливостей комерціалізації в освітній системі Сполучених Штатів Америки. Увага автора зосереджена на здійсненні аналізу американської системи освіти та виокремленні ряду особливих характеристик. В статті здійснен о соціологічний аналіз основних структурних утворень, потреб ринку, ролі викладачів та студентів - споживачів освітніх послуг. Автор застосовує історичний метод для аналізу комерціалізації, починаючи від появи перших приватних університетів, надалі - н еолібералізму та неоліберальних університетів і, врешті-решт, сучасного суспільства споживання. В статті проведений аналіз праць провідних теоретиків американського суспільства. У статті визначається, що неоліберальний університет несе нову сферу і ма сштаби отримання прибутку, корпоративних цілей, освітньої політики та ідейних переконань, але в жодному разі не є тим структурним утворенням, яке кардинально перебудовує систему вищої освіти в США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Комерціалізація освіти: світовий досвід і український контекст [Text] / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 101-105. - Бібліографія : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
комерціалізація освіти -- коммерциализация высшего образования -- коммерциализация образования -- модели образования -- модель освіти -- образование в США -- освіта в США -- социология образования -- соціологія освіти -- моделі освіти -- модели образования -- американська модель освіти -- американская модель образования
Анотація: Мета статті - проаналізувати процес комерціалізації освіти за зразком американської моделі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академии -- академії -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- интеграция науки и образования -- інтеграція науки і освіти -- наукова діяльність -- наукові дослідження -- научная деятельность вузов -- научные исследования -- научные исследования в высшей школе -- образование в странах ЕС -- освіта у країнах ЄС -- образование в Китае -- освіта в Китаї -- образование в США -- освіта в США -- университетская наука -- університетська наука -- университеты США -- університети США
Анотація: Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf

Дод.точки доступу:
Слюсаренко, Олена Миколаївна (кандидат наук з державного управління; старший науковий співробітник; учений секретар Інституту вишої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")

Знайти схожі

10.


    Федоренко, С. В.
    Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
бакалавриат -- бакалавріат -- вища освіта -- вища освіта за кордоном -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- высшее образование за рубежом -- гуманитарная культура студентов -- гуманітарна культура студентів -- навчально-педагогічний дискурс -- образование в США -- образование за рубежом -- освіта в США -- освіта за кордоном -- педагогический дискурс
Анотація: Йдеться про педагогічний дискурс як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)