Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поставщики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Хмельов, О. (кандидат технічних наук).
    Застосування нейромереж Кохонена в моделях вибору найкращого постачальника / О. Хмельов // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 10. - С. 29-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- закупівлі підприємства -- постачальники -- нейтронні мережі -- экономика предприятия -- закупки предприятия -- поставщики -- нейтронные сети
Анотація: Розглянуто сучасний стан підприємства та проаналізовано методи обрання найкращого постачальника. За допомогою нейромереж Кохонена запропоновано нову модель вибору постачальника.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Решетнікова, І. (доктор економічних наук).
    Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 66-69 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
логістика -- логістичні послуги -- логистические услуги -- управління логістикою -- споживачі послуг -- постачальники послуг -- логистика -- логистические услуги -- управление логистикой -- потребители услуг -- поставщики услуг
Анотація: Розглянута проблема управління логістичними процесами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Назаренко, Р.
    Методика оцінки комерційних пропозицій потенціальних постачальників / Р. Назаренко // Економіка України : науковий журнал. - 2012. - № 2. - С. 16-25 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.25
Рубрики: Економіка
   Ціни. Ціноутворення

   Экономика

   Цены. Ценообразование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
централізовані закупівлі -- тендерні торги -- конкурсні торги -- товарно-матеріальні цінності -- скорочення витрат -- потенційні постачальники -- методики оцінки -- комерційні пропозиції -- методика оцінки комерційних пропозицій -- моделі торгів -- матриця моделей торгів -- централизованные закупки -- тендерные торги -- конкурсные торги -- товарно-материальные ценности -- сокращение затрат -- потенциальные поставщики -- методики оценки -- коммерческие предложения -- методика оценки коммерческих предложений -- модели торгов -- матрица моделей торгов
Анотація: Запропоновано методику комплексної оцінки потенційного постачальника товарно-матеріальних цінностей та робіт при централізованих закупівлях. Показано, що запровадження даної моделі дозволить мінімізувати суб'єктивізм і досягти скорочення витрат при закупівлях.


Дод.точки доступу:
Інтерпайп, компанія \о нем\; Интерпайп, компания \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    Железнодорожная промышленность Франции // Железные дороги мира. - 2012. - № 7. - С. 30-35
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт зарубіжних країн
   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт зарубіжних країн -- железнодорожный транспорт зарубежных стран -- залізнична промисловість -- железнодорожная промышленность -- залізничне обладнання -- железнодорожное оборудование -- постачальники обладнання -- поставщики оборудования -- місцезнаходження підприємств -- местоположение предприятий -- комплектуючі вироби -- комплектующие изделия -- інновації -- инновации -- оновлення рухомого складу -- обновление подвижного состава -- фонди модернізації -- фонды модернизации


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
   65.431(5КИТ)-6
   В 17


    Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
    Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки -- школьные завтраки -- шкільні їдальні -- школьные столовые -- кваліфікація дієтологів -- квалификация диетологов -- якість харчування -- качество питания -- громадське харчування -- общественное питание -- внешние поставщики -- зовнішні постачальники -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- метод Дельфи -- Дельфи метод -- метод Дельфі -- Дельфі метод
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Завірюха, А. О. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 187-190 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вертикальная сеть поставки -- вертикальна мережа постачання -- дилеры -- дилери -- игра Неша -- гра Неша -- игровая модель равновесия Штакельберга -- ігрова модель рівноваги Штакельберга -- Штакельберга модель -- каналы поставок -- канали постачання -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- поставщики -- постачальники -- функция рекламных расходов -- функція рекламных витрат -- просування продукту -- продвижение товаров
Анотація: Розглядаються перспективи формування маркетингу відносин у каналі постачання між незалежними виробником та дилером. За допомогою ігрової моделі Штакельберга визначено ключові компетенції інтеграції політики просування продукту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.
   67.404.2(4СЕР)
   Г 77


    Грандов, Зорька (професор кафедри економіки та управління машинобудуванням Університету "Бізнес-Академія"; м.Нові-Сад; Сербія; PhD).
    Захист прав споживачів в Сербії і країнах Західних Балкан у порівнянні з іншими країнами ЄС / З. Грандов, М. Вуїчіч, В. Сеніч // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 382-393 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.404.2(4СЕР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Сербия
    Сербія

    Босния

    Боснія

    Герцеговина

    Герцеговина

    Македония

    Македонія

    Хорватия

    Хорватія

    Черногория

    Черногорія

    Западные Балканы

    Західні Балкани

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование -- державне регулювання -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- институционная среда -- інституційне середовище -- конкуреноспособность -- конкурентоспоможність -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- национальные экономики -- національні економіки -- общие рынки -- спільні ринки -- отечественные производители -- вітчизняні виробники -- отечестенные поставщики услуг -- вітчизняні постачальники послуг -- потребительская политика -- споживча політика -- прямые иностранные инвестиции -- прямі іноземні інвестиції -- рыночная экономика -- ринкова економіка
Анотація: Показано, що Європейський Союз має відкритий ринок, який охоплює 27 країн і більше 450 мільйонів споживачів. Права і добробут споживачів глибоко укорінилися в основних цінностях ЄС, що підтверджено чисельними правовими актами, які регулюють цю область. Враховуючи, що стандарти захисту прав споживачів є одним із стовпів європейського ринку, а їх реалізація - одна з вимог для здобуття членства, країни Західних Балкан повинні привести своє законодавство в області захисту прав споживачів у відповідність до законодавства ЄС. Республіка Сербія, в даний час країна-кандидат, вже проводить цей процес. Такі зміни приводять до створення сучасного інституційного середовища ринкової економіки і підвищують привабливість національних ринків для прямих іноземних інвестицій, а також конкурентоспроможність місцевих виробників і постачальників послуг. Надано уявлення про стан і прогрес щодо захисту прав споживачів в Сербії, в порівнянні з деякими країнами ЄС та іншими країнами Західних Балкан.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчіч, Міліца (професор кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Сеніч, Володимир (старший викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

9.


    Баєц, Патріція (старший викладач факультету морської справи та морського транспорту Університету Любляни; Словенія; PhD).
    Низький рівень упевненості в парнерстві "постачальник - клієнт" : пропозиція щодо прискореного впровадження інноваційного менеджменту / П. Баєц, Б. Бешковнік // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 228-235 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Словения
    Словенія

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг-партнеры -- аутсорсинг-партнери -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- инновации -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- креативность -- креативність -- передача знаний -- передача знань -- поставщики -- постачальники -- предприятия -- підприємства -- стратегический аутсорсинг -- стратегічний аутсорсинг -- стратегическое партнерство -- стратегічне партнерство
Анотація: Показано, що потреба в розвитку стратегічного партнерства між постачальником і клієнтом, яку доведено на прикладі словенської логістики, надає можливість впровадження інноваційного менеджменту в цю економічно значущу галузь. Оскільки багато аутсорсинг-партнерів зазанають труднощів у формувані такого партнерства, пропонується модель заснування, розвитку і управління стратегічним партнерством "постачальник-підприємство" з метою збільшення загальних прибутків, кращої організації інноваційного менеджменту і підвищення конкурентоспроможності обох партнерів на сучасному гіперконкурентному ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бешковнік, Боян (старший викладач факультету морської справи та морського транспорту Університету Любляни; Словенія; PhD)

Знайти схожі

10.


    Фастовець, Антоніна Автономівна (доцент кафедри фінансів Полтавського університету економіки і торгівлі; м. Полтава; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Модель управління вартістю бізнесу на основі стандартів систем менеджменту якості / А. А. Фастовець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 32-42 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
взаимовыгодные отношения -- взамовигідні відносини -- интегрированные модели -- інтегровані моделі -- лидерство -- лідерство -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- ориентация на потребителя -- орієнтація на споживача -- поощрение персонала -- заохочення персоналу -- поставщики -- постачальники -- процессные подходы -- процесні підходи -- постоянное улучшение деятельности -- постійне поліпшення діяльності -- системные приниципы -- системні принципи -- стандартизация -- стандартизація -- управление стоимостью бизнеса -- управління вартістю бізнесу -- управленческие решения -- управлінські рішення -- фактические основы -- фактичні основи -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено сучасні підходи до управління вартістю бізнесу. Запропоновано інтегровану модель управління вартістю бізнесу на основі використання принципів систем менеджменту якості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)