Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (9)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Черемних, К. О.
    Особистісне ототожнення як механізм самоздійснення й життєтворчості / К. О. Черемних // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 80-86. - Бібліографія : С.85-86 : 13 назв
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
жизнетворчество -- життєтворчість -- личностное отождествление -- особистісне ототожнення -- психология личности -- психологія особистості -- самоздійснення особистості -- самоосуществление личности
Анотація: Розглядається проблема особистісного ототожнення, її висвітлення в теорії психології.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Моргун, О. А. (доцент кафедри філософії Криворізького технічного університету; кандидат філософських наук).
    Розвиток креативних здібностей особистості в процесі творчої самореалізації / О. А. Моргун // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 83-88. - Бібліографія : С.88 : 26 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
креативні здібності -- креативные способности -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- психология личности -- психология творчества -- психологія особистості -- психологія творчості -- самореализация -- самореалізація -- творча самореалізація -- творческая самореализация
Анотація: Розглянуто розвиток креативних здібностей особистості в аспекті поредметно-творчої самореалізації особистості, проаналізовано разні підходи у філософськ-психологічній методології творчої самореалізації особистості (А. Маслоу, Г. Ріккерт, Л.Н. Коган т а інші).


Дод.точки доступу:
Ріккерт, Генріх (1863-1936) \о нем\; Риккерт, Генрих (1863-1936) \о нем\; Маслоу, Абрахам Гарольд (1908-1970) \о нем\; Коган, Лев Наумович (1923-1997) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Носенко, Е. Л.
    "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб'єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 56-66. - Бібліографія : С.65-66 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- направления и школы в психологии -- напрямки і школи в психології -- позитивна психологія -- позитивная психология -- позитивні емоції -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- позитивные эмоции -- психическое здоровье -- психічне здоров'я -- психология личности -- психологія особистості -- суб'єкт життєдіяльності -- субъект жизнедеятельности -- характер -- ценности личности -- цінності особистості -- эмоции
Анотація: Проаналізовано зміст поняття "позитивна психологія" та основні напрямки досліджень, на підставі аналізу новітніх зарубіжних публікацій узагальнено її вихідні положення; психодіагностичний інструментарій, розроблений з метою оцінки особистісних чинникі в успішного функціонування людини як суб'єкта життєдіяльності; дана оцінка можливості використання цього інструментарію в інших соціокультурних умовах; визначені перспективи практичного застосування "позитивної психології".


Дод.точки доступу:
Аршава, І. Ф.

Знайти схожі

4.


    М'ясоїд, П. А.
    С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 75-89. - Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- история психологии -- історія психології -- людина як об'єкт психології -- методология психологии -- методологія психології -- основна проблема психології -- основная проблема психологии -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- поступок -- психологическая теория -- психологическое познание -- психология личности -- психологічна теорія -- психологічне пізнання -- психологія особистості -- человек как объект психологии
Анотація: В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.


Дод.точки доступу:
Роменец, Владимир Андреевич \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\; Рубинштейн, Сергей Леонидович (1889-1960) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович \о нем\

Знайти схожі

5.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; академік АПН України; директор Інституту проблем виховання АПН України).
    Життя особистості у духовному діапазоні / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 7-17. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психологія особи

   Психология

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- духовність особистості -- філософія моралі -- філософські категорії -- категорія життя -- енергетиця переживань -- життя на індивідуальному рівні -- моральна філософія -- причетність до буття -- розвівальна вчинкова система -- досконалість життя -- гідність життя -- негативні переживання особистості -- благодійне життя -- життеві невдачі особистості -- недоброзичливість -- життєві ситуації особистості -- мотиваційні відхилення -- безтурботність життя особистості -- життєва спрямованість особистості -- жизненная направленность личности -- беззаботность жизни личности -- мотивационные отклонения личности -- жизненные ситуации личности -- недоброжелательность -- жизненные неудачи личности -- благотворительность жизни -- негативные переживания личности -- достоинство жизни -- совершенство жизни -- причастность до бытия -- моральна философия -- жизнь на индивидуальном уровне -- энергетика переживаний -- категории жизни -- философские категории -- философия морали -- духовность жизни -- психология личности
Анотація: Розглядається сутність категорії "життя"; визначається місце в його структурі діяльності, вищих культурних цінностей і устремлінь. Подано концепцію суб'єктивного осмислення індивідом власного життя у його смисло-ціннісних і процесуальних характеристиках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 51-62. - Бібліографія : С.62 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- личность -- морфологический анализ и синтез -- морфологічний аналіз і синтез -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- структура компетентности -- структура компетентності -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників одержано структуру життєвої компетентності індивіда. У запропонованій структурі життєвої компетентності описано й акцентовано передумови й результати життєдіяльності індивіда в різних сфе- рах. Одержана структура відбиває багато важливих закономірностей феномена життєвої компетентності, дає змогу побудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та визначити методи її формування.


Знайти схожі

7.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

9.


    Савенко, К.
    Способи уникнення та подолання стресових ситуацій / К. Савенко // Безпека життєдіяльності. - 2011. - № 10. - С. 7-8
УДК
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
психология личности -- противодействие стерссу -- психологія особистості -- протидія стресу


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Поліщук, В. М.
    Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 51-60. - Бібліографія : С.59-60 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вікова нормативна криза -- вікова психологія -- возрастная психология -- возрастной нормативный кризис -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- личность -- особистість -- педология -- педологія -- психическое развитие личности -- психічний розвиток особистості -- психология личности -- психология развития -- психологія особистості -- психологія розвитку -- развитие личности -- развитие личности в онтогенезе -- розвиток особистості
Анотація: Об'єктивна присутність вікових криз у віковому розвитку - це показники стадійності й циклічності останнього, умова практичної реалізації диференційованого підходу в навчанні й вихованні. Вікові кризи треба відрізняти від стабільних періодів та розрізняти між собою нормативні - це відображення в розвитку особистості об'єктивних законів природи - фазовості, циклічності, до якої вона належить: ненормативні - ці спричинені винятково некомпетентними соціальними впливами. З'ясування симптомокомплексу вікових криз - одне з пріоритетних завдань у визначенні його місця в системі вікового розвитку.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)