Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні кампанії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Дудко, О. С. (Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; Україна).
    Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-80
Рубрики: Экономика
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
действенность рекламы -- дієвість реклами -- индекс экономической эффективности -- індекс економічної ефективності -- рекламные кампании -- рекламні кампанії -- целесообразность проведения -- доцільність проведення
Анотація: Розглянуто поняття ефективності та дієвості рекламних заходів. Запропоновано формулу визначення дєвості реклами та індекс економічної ефективності реклами, за якими замовники реклами матимуть змогу оцінити доцільність проведення кожної окремої рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Костіч-Станковіч, Міліца (доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (маркетинг та PR)).
    Оптимізація плану рекламування навчального закладу / Костіч-Станковіч М., Макаїч-Ніколіч Д., М. Мартіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 377-385 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4ЮГС)-5 + 74.58(4ЮГС)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗ -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- методология -- методологія -- общеобразовательные школы -- загальноосвітні школи -- привлечение потенциальных студентов -- залучення потенційних студентів -- составление расписания -- складання розкладу -- рекламные кампании -- рекламні кампанії -- университеты -- університети -- целевое программирование -- цільове програмування
Анотація: Подано методологію планування рекламування університету, направлену на цільову групу потенційних студентів. Виділено можливість моделювання завдання рекламування, а також оптимізації плану специфічних рекламних заходів. Основна проблема дослідження - як створити точний розклад візитів в школи з метою рекламування універститету, з тими ж цілями, вмістом і очікуваними ефектами, але в іншому місці. Розроблено оригінальну модель цільового програмування для організації візитів у школи у вигляді цільових груп, з основним критерієм рівномірного розподілу навантежання між учасниками рекламування. Модель була застосована для організації рекламної компанії Белградського університету (факультету організаційних наук) серед учнів шкіл як потенційних студентів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макаїч-Ніколіч, Драгана (старший викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (управління процесами)); Мартіч, Мілан (професор факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (управління процесами)); Белградский университет \о нем\

Знайти схожі

3.


    Мошенська, А. В. (аспірант кафедри вищої математики Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Функціональні залежності реакції збуту на рекламні звернення підприємства / А. В. Мошенська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 174-178 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
коэффициент скорости забывания рекламных обращений -- коефіцієнт швидкості забування рекламних звернень -- логистические эффекты -- логістичні ефекти -- рекламная активность -- рекламна активність -- рекламные кампании -- рекламні кампанії -- сбыт продукции -- збут продукції -- системное моделирование -- системне моделювання -- структурные схемы -- структурні схеми -- функциональная направленность -- функціональна спрямованість -- экономическая эффективность рекламы -- економічна ефективність реклами
Анотація: Подано структурну схему моделювання ефективності рекламних звернень підприємства та їх впливу на збут продукції. Розглянута модель рекламної кампанії підприємства у випадку, коли рекламні звернення постійні протягом одного часового періоду або постійні протягом половини часового періоду. Досліджується питання про визначення кількості обізнаних споживачів, якщо задаються витрати на рекламні звернення різними аналітичними функціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


   
    За останній рік бренд Apple став дорожче від Google [Електронний ресурс] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 70. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бренди -- бренды -- торговельні марки -- торговые марки -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- рейтинги -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Проаналізовано рейтинг найдорожчих брендів світу.


Дод.точки доступу:
Millward Brown, агенство \про нього\; Brandz Top 100, рейтинг \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

5.


    Соцков, Олег (співробітник Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка; до вересня 2014 року заступник директора Луганської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М. Горького).
    Десять пазлів, що допоможуть оновити бібліотеку, запровадити зміни [Текст] / О. Соцков // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 16. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- бібліотекарі -- библиотекари -- готовність до змін -- готовность к изменениям -- стратегія змін -- стратегия изменений -- планування -- планирование -- амбіційність -- амбициозность -- команда -- мотивація -- мотивация -- навчання -- обучение -- створення контенту змін -- создание контента изменений -- тестування -- тестирование -- експертиза -- экспертиза -- заохочення -- поощрения -- зворотний зв'язок -- обратная связь -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- аналіз результатів -- анализ результатов
Анотація: Здійснено спробу викласти покрокову схему дій щодо впровадження змін у бібліотеках у формі алгоритму.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

6.


    Лилик, Ірина (генеральний директор).
    Громадські оганізації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сексистська реклама -- етичні норми -- ознаки сексизму -- скарги на рекламу -- добросовісна конкуренція -- рекламні кампанії -- рекламісти -- практика реклами -- сексистская реклама -- этические нормы -- признаки сексизма -- жалобы на рекламу -- добросовестная конкуренция -- рекламные компании -- рекламисты -- практика рекламы -- гендерні комітети -- гендерные комитеты
Анотація: Присвячено діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), створеного з метою запобігання появи сексистської реклами в Україні, у 2015 році. Комітет вперше провів моніторинг зовнішньої реклами щодо наявності ознак сексизму в 11 великих містах України. Результати моніторингу та дії ІГКР розглянуті в публікації.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

7.


    Попков, К. О.
    Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв України [Электронный ресурс] / К. О. Попков, В. В. Подольна, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламні кампанії -- рекламні стратегії -- сегменти ринку -- компанії -- виробники напоїв -- аналіз ринку -- перспективи розвитку ринків -- безалкогольні напої -- рекламные компании -- сегменты рынка -- рекламные стратегии -- производители напитков -- анализ рынков -- перспективы развития -- безалкогольные напитки -- coca-cola -- pepsi -- примеры рекламныъ компаний -- приклади рекламних компаній
Анотація: Наведено приклади рекламних компаній провідних виробників безалкогольних напоїв України, а також проаналізовано їх особливості. Визначено останні тенденції на ринку та нові направлення для подальшого розвитку.
Приведены примеры рекламных кампаний ведущих производителей безалкогольных напитков Украины, а также проанализированы их особенности. Определены последние тенденции на рынке и новые направления для дальнейшего развития.
The article gives examples of advertising campaigns of the leading manufacturers of soft drinks in Ukraine, as well as been analyzed their characteristics. Identified the latest trends in the market and new directions for further development.


Дод.точки доступу:
Подольна, В. В.; Писанець, К. К.; Оболонь, компанія \о ней\; Coca - Cola, компания \о ней\Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

8.


    Салфетник, Тетяна.
    За результатами роботи Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України [Текст] / Т. Салфетник // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 5. - С. 46-59 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- реєстрація знаків -- регистрация знаков -- зареєстровані знаки -- зарегистрированные знаки -- домашнє пиво -- домашнее пиво -- харчові продукти -- пищевые продукты -- диетические добавки -- дієтичні добавки -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- апеляційні справи -- аппеляционные дела -- товари -- товары -- услуги -- послуги
Анотація: В статті розглядаються питання, щодо проблем реєстрації знака для товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Про безпечність та якість харчових продуктів, закон України \про нього\; Державна служба інтелектуальної власності України \про неї\; Колегія Апеляційної комісії \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)