Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок продуктів харчування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Kozak, L. V. (Associate Professor: Dean of the Faculty of Economics).
    Criteria of purchasing behavior of consumers in the food market in Ukraine / L. V. Kozak // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - P30-36 : рис. - статья на анг. яз. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика легкой и пищевой промышленности
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
молоде покоління -- покоління Y -- споживачі -- ринок продуктів харчування -- купівельна поведінка споживачів -- маркетингові дослідження -- молодое поколение -- поколение Y -- потребители -- рынок продуктов питания -- покупательское поведение потребителей -- маркетинговые исследования
Анотація: Висвітлено особливості купівельної поведінки на ринку продуктів харчування представників покоління Y в Україні, народжених у 1991–1994 роках. На основі вибіркового маркетингового опитування 1270 осіб віком від 19 до 22 років з десяти областей України (з них 540 чоловіків і 730 жінок) було виявлено погляди наймолодшого покоління в Україні щодо їх сприйняття продуктів харчування як потреби; досліджено функціональні й уявні атрибути продуктів харчування, а також морально-етичні цінності та критерії їх закупівлі, які є значимими для цієї вікової групи; визначено критерії купівельної поведінки споживачів на даному ринку. Результатом проведеного дослідження є зроблені автором висновки щодо типу та особливостей купівельної поведінки досліджуваної групи представників покоління Y в Україні на ринку продуктів харчування, які можуть бути використані у формуванні стратегій позиціювання вітчизняних аграрних і переробних підприємств. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному та системному аналізі сукупного впливу на купівельну поведінку споживачів реальних та асоціативних атрибутів продуктів харчування. Практична цінність запропонованої методики дослідження полягає в тому, що її можна застосовувати для виявлення особливостей купівельної поведінки на ринку продуктів харчування решти вікових груп, а також на інших ринках.


Знайти схожі

3.


    Скопенко, Н. С. (доктор економічних наук; професор Національного уніерситету харчових технологій).
    Визначення факторів ризику на етапах вибору цільового ринку підприємствами харчової промисловості [Текст] / Н. С. Онопенко, Т. М. Ванюта // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 133-135 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
предприятия пищевой промышленности -- підприємства харчової промисловості -- инновационная деятельность предприятий -- інноваційна діяльність підприємств -- рынок продуктов питания -- ринок продуктів харчування -- оценочные методы -- оціночні методи -- риск-менеджмент -- ризик-менеджмент -- рыночные риски -- ринкові ризики -- целевые рынки -- цільові ринки
Анотація: Проведено аналіз факторів ризику підприємств харчової промисловості в процесі вибору цільового ринку, що забезпечує можливість формування структури чинників ризику та можливих негативних наслідків їхнього впливу, визначення узагальнених видів ризику, які є типовими для будь-якого підприємства. Ідентифікація та визначення основних факторів ризиків, впровадження ризик-менеждменту є невід'ємною складовою успішної інноваційної діяльності на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Іванюта, Т.М. (кандидат економічних наук; доцент Національного уніерситету харчових технологій); Рошен, Киевская кондитерская фабрика \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)