Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету).
    Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- розвиток особистості -- гносеологічні основи науки -- шкільний курс фізики -- школьное образование -- развитие личности -- гносеологические основы науки -- школьный курс физики -- методологические знания -- методологічні знання
Анотація: Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гонтаровська, Н. Б.
    Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы
Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.


Знайти схожі

3.


    Петрунько, О. В.
    Інтернет як технологія соціалізації дітей і молоді / О. В. Петрунько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 85-95. - Бібліографія : С.95 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- Интернет -- Интернет и дети -- интернет-зависимость -- информационно-коммуникационные технологии -- Інтернет -- Інтернет і діти -- інтернет-залежність -- інформаційно-комунікаційні технології -- медиасреда -- медіасередовище -- моральне виховання -- моральное воспитание -- развитие личности -- розвиток особистості -- социализация детей -- социализация молодежи -- социология Интернета -- соціалізація дітей -- соціалізація молоді -- соціологія Інтернету -- технологии социализации -- технології соціалізації
Анотація: В статті Інтернет розглядається не тільки як альтернативний інститут соціалізації підростаючих поколінь в умовах медіасуспільства, але і як новітня інформаційно-комунікаційна технологія впливу на суспільну думку та соціалізацію дітей та молоді. Проана лізован соціалізаційний потенціал Інтернету та основні ризики соціалізації в інтернет-середовищі.


Знайти схожі

4.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

5.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

6.


    Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Художньо-естетичний розвиток особисості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 80-85. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- розвиток особистості -- художньо-естетичний розвиток -- професійна компетентність -- вищі навчальні заклади -- мистецтво -- вплив мистецтва -- высшее образование -- развитие личности -- художественно-эстетическое развитие -- профессиональная компетентность -- высшие учебные заведения -- искусство -- влияние искусства
Анотація: Розкривається сутність творчого та культурогенного потенціалу у структурі компетенції сучасного фахівця; аналізуються чинники впливу мистецтва на підвищення ефективності професійної компетенції; пропонуються заходи з реалізації поставлених перед освітою завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Нечай, Світлана (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 86-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- музика -- вплив музики -- розвиток особистості -- педагогічний потенціал музики -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- педагогічна освіта -- музыка -- влияние музыки -- развитие личности -- педагогический потенциал -- музыка -- дошкольное образование -- дошкольное воспитание -- педагогическое образование
Анотація: Обгрунтовується доцільність використання музики як одного із засобів цілісного й різнобічного розвитку дитини, що дає підстави для постановки проблеми музично-педагогічної підготовки вихователів до професійно-педагогічної діяльностів дошкільному закладі на принципово нових засадів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кушнір, Василь (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка).
    Педагогічні умови формування творчих умінь математичнообдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творчи уміння -- творческие умения -- розвиток особистості -- развитие личности -- педагогічні умови -- педагогические условия -- обдаровіні учні -- одаренные дети -- математично обдаровані діти -- математически одаренные дети -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- творчи здібності -- творческие способности -- навчання математики -- обучение математике -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджується зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (кандидат технічних наук; доцент кафедри ОТ ПМ Кіровоградського національного технічного університету); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії, пошукувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

10.


    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные конструкции -- комунікативна компетентність -- комунікативні конструкції -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- развитие личности -- розвиток особистості -- техническое образование -- технічна освіта -- формирование личности студента -- формування особистості студента
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)