Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
46
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-46
>
1.
Буряк, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету).
Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
розвиток
особистості
--
гносеологічні основи науки
--
шкільний курс фізики
--
школьное образование
--
развитие личности
--
гносеологические основы науки
--
школьный курс физики
--
методологические знания
--
методологічні знання
Анотація:
Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Гонтаровська, Н. Б.
Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
експериментальні школи
--
инновационное образование
--
інноваційна освіта
--
навчально-виховний комплекс
--
образовательная среда
--
освітнє середовище
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
учебно-воспитательный комплекс
--
целостное развитие
--
цілісний
розвиток
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
экспериментальные школы
Анотація:
На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.
Знайти схожі
>
3.
Петрунько, О. В.
Інтернет як технологія соціалізації дітей і молоді / О. В. Петрунько> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 85-95. - Бібліографія : С.95 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
Интернет
--
Интернет и дети
--
интернет-зависимость
--
информационно-коммуникационные технологии
--
Інтернет
--
Інтернет і діти
--
інтернет-залежність
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
медиасреда
--
медіасередовище
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
социализация детей
--
социализация молодежи
--
социология Интернета
--
соціалізація дітей
--
соціалізація молоді
--
соціологія Інтернету
--
технологии социализации
--
технології соціалізації
Анотація:
В статті Інтернет розглядається не тільки як альтернативний інститут соціалізації підростаючих поколінь в умовах медіасуспільства, але і як новітня інформаційно-комунікаційна технологія впливу на суспільну думку та соціалізацію дітей та молоді. Проана лізован соціалізаційний потенціал Інтернету та основні ризики соціалізації в інтернет-середовищі.
Знайти схожі
>
4.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої
особистості
.
Знайти схожі
>
5.
Семиченко, В. А.
Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
професійна освіта
--
професійний
розвиток
особистості
--
професійний само
розвиток
--
профессиональное образование
--
профессиональное развитие личности
--
профессиональное саморазвитие
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
саморазвитие
--
само
розвиток
Анотація:
Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах:
розвиток
як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.
Знайти схожі
>
6.
Стецюк, Кіра
(доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Художньо-естетичний
розвиток
особисості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 80-85. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
розвиток
особистості
--
художньо-естетичний
розвиток
--
професійна компетентність
--
вищі навчальні заклади
--
мистецтво
--
вплив мистецтва
--
высшее образование
--
развитие личности
--
художественно-эстетическое развитие
--
профессиональная компетентность
--
высшие учебные заведения
--
искусство
--
влияние искусства
Анотація:
Розкривається сутність творчого та культурогенного потенціалу у структурі компетенції сучасного фахівця; аналізуються чинники впливу мистецтва на підвищення ефективності професійної компетенції; пропонуються заходи з реалізації поставлених перед освітою завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Нечай, Світлана
(завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку
особистості
/ С. Нечай> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 86-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
373.2
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта
--
музика
--
вплив музики
--
розвиток
особистості
--
педагогічний потенціал музики
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
педагогічна освіта
--
музыка
--
влияние музыки
--
развитие личности
--
педагогический потенциал
--
музыка
--
дошкольное образование
--
дошкольное воспитание
--
педагогическое образование
Анотація:
Обгрунтовується доцільність використання музики як одного із засобів цілісного й різнобічного розвитку дитини, що дає підстави для постановки проблеми музично-педагогічної підготовки вихователів до професійно-педагогічної діяльностів дошкільному закладі на принципово нових засадів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Кушнір, Василь
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка).
Педагогічні умови формування творчих умінь математичнообдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
творчи уміння
--
творческие умения
--
розвиток
особистості
--
развитие личности
--
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
обдаровіні учні
--
одаренные дети
--
математично обдаровані діти
--
математически одаренные дети
--
інтеграція знань
--
интеграция знаний
--
творчи здібності
--
творческие способности
--
навчання математики
--
обучение математике
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджується зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.
Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (кандидат технічних наук; доцент кафедри ОТ ПМ Кіровоградського національного технічного університету); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії, пошукувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований підхід
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування
особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої
особистості
.
Знайти схожі
>
10.
Непомняща, Т. В.
Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку
особистості
студента технічного вишу / Т. В. Непомняща> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України
--
высшее образование Украины
--
коммуникативная компетентность
--
коммуникативные конструкции
--
комунікативна компетентність
--
комунікативні конструкції
--
методика викладання математики
--
методика преподавания математики
--
навчання
--
образование Украины
--
обучение
--
освіта України
--
професійне спілкування
--
профессиональное общение
--
развитие личности
--
розвиток
особистості
--
техническое образование
--
технічна освіта
--
формирование личности студента
--
формування
особистості
студента
Анотація:
Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості
особистості
. Зазначено, що
розвиток
комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-46
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)