Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рынок продуктов питания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Ракша, Н.
Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг, 2003-2008 рр.
Экономика
Маркетинг
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція
--
продукти харчування
--
ринок продуктів харчування
--
розвиток економіки
--
підприємницька модель
--
моделі розвитку економіки
--
мале підприємництво
--
соки
--
соки-фреш
--
кисневі коктейлі
--
дослідження ринку
--
маркетингові дослідження
--
безалкогольні напої
--
ринок соків-фреш
--
ринок кисневих коктейлів
--
просунення товару
--
пищевая продукция
--
рынок
продуктов
питания
--
продукты
питания
--
развитие экономики
--
предпринимательская модель
--
модели развития экономики
--
мелкое предпринимательство
--
кислородные коктейли
--
исследование рынка
--
маркетинговые исследования
--
безалкогольные напитки
--
рынок
соков-фреш
--
рынок
кислородных коктейлей
--
продвижение товара
Анотація:
Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Kozak, L. V.
(Associate Professor: Dean of the Faculty of Economics).
Criteria of purchasing behavior of consumers in the food market in Ukraine / L. V. Kozak> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 5
. - P30-36 : рис. - статья на анг. яз. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.45:68+338.45:664
ББК
65.305.7
Рубрики:
Экономика легкой и пищевой промышленности
Економіка легкої та харчової промисловості
Україна
Кл.слова (ненормовані):
молоде покоління
--
покоління Y
--
споживачі
--
ринок продуктів харчування
--
купівельна поведінка споживачів
--
маркетингові дослідження
--
молодое поколение
--
поколение Y
--
потребители
--
рынок
продуктов
питания
--
покупательское поведение потребителей
--
маркетинговые исследования
Анотація:
Висвітлено особливості купівельної поведінки на ринку продуктів харчування представників покоління Y в Україні, народжених у 1991–1994 роках. На основі вибіркового маркетингового опитування 1270 осіб віком від 19 до 22 років з десяти областей України (з них 540 чоловіків і 730 жінок) було виявлено погляди наймолодшого покоління в Україні щодо їх сприйняття продуктів харчування як потреби; досліджено функціональні й уявні атрибути продуктів харчування, а також морально-етичні цінності та критерії їх закупівлі, які є значимими для цієї вікової групи; визначено критерії купівельної поведінки споживачів на даному ринку. Результатом проведеного дослідження є зроблені автором висновки щодо типу та особливостей купівельної поведінки досліджуваної групи представників покоління Y в Україні на ринку продуктів харчування, які можуть бути використані у формуванні стратегій позиціювання вітчизняних аграрних і переробних підприємств. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному та системному аналізі сукупного впливу на купівельну поведінку споживачів реальних та асоціативних атрибутів продуктів харчування. Практична цінність запропонованої методики дослідження полягає в тому, що її можна застосовувати для виявлення особливостей купівельної поведінки на ринку продуктів харчування решти вікових груп, а також на інших ринках.
Знайти схожі
>
3.
Скопенко, Н. С.
(доктор економічних наук; професор Національного уніерситету харчових технологій).
Визначення факторів ризику на етапах вибору цільового ринку підприємствами харчової промисловості [Текст] / Н. С. Онопенко, Т. М. Ванюта> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 9
. - С. 133-135 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Кл.слова (ненормовані):
предприятия пищевой промышленности
--
підприємства харчової промисловості
--
инновационная деятельность предприятий
--
інноваційна діяльність підприємств
--
рынок
продуктов
питания
--
ринок продуктів харчування
--
оценочные методы
--
оціночні методи
--
риск-менеджмент
--
ризик-менеджмент
--
рыночные риски
--
ринкові ризики
--
целевые рынки
--
цільові ринки
Анотація:
Проведено аналіз факторів ризику підприємств харчової промисловості в процесі вибору цільового ринку, що забезпечує можливість формування структури чинників ризику та можливих негативних наслідків їхнього впливу, визначення узагальнених видів ризику, які є типовими для будь-якого підприємства. Ідентифікація та визначення основних факторів ризиків, впровадження ризик-менеждменту є невід'ємною складовою успішної інноваційної діяльності на підприємстві.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Іванюта, Т.М. (кандидат економічних наук; доцент Національного уніерситету харчових технологій); Рошен, Киевская кондитерская фабрика \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)