Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=соціальна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Волик, Лариса
.
Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. -
№1
. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74
Рубрики:
Освіта.
Педагогічна наука
Образование
Педагогическая наука
Франція
Кл.слова (ненормовані):
анімація
--
інноваційні технології
--
жива картинка
--
дозвілля
--
людина одухотворена
--
етимологія
--
особистість
--
педагогічна анімація
--
післяурочна діяльність
--
трирівнева система педагогічної анімації
--
соціальна
практика
--
соціальна
педагогіка
--
дозвіллєва
педагогіка
--
провідні принципи
--
специфічні принципи
--
педагоги - аніматори
--
групи методів
--
анимация
--
живая картинка
--
досуг
--
личность
--
социальная практика
--
группы методов
--
історія анімації
--
история анимации
Анотація:
Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки.
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник)
Знайти схожі
>
2.
Доброскок, Ірина
(здобувач інституту педагогіки АПН України).
Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки в процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка спеціалістів
--
соціальна
педагогіка
--
фахова підготовка
--
магістри соціальної педагогіки
--
подготовка специалистов
--
социальная педагогика
--
специальная подготовка
--
магистры социальной педагогики
Анотація:
Висвітлюються проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальнї педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки. Розкривається сутність поняття "самостійна робота студентів". Розглядаються її мета, функції та форми, а також особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Доброскок, Ірина
(здобувач інституту педагогіки АПН України).
До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
соціальна
педагогіка
--
підготовка спеціалістів
--
магістри соціальної педагогіки
--
соціально-педагогічні працівники
--
професійна підготовка
--
магістратура
--
высшее образование
--
социальная педагогика
--
подготовка специалистов
--
магистры социальной педагогики
--
социально-педагогические работники
--
профессиональная подготовка
--
магистратура
Анотація:
Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки в умовах магістратури; обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Скрипник, А. В.
Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 33-41. - Бібліографія : С.40-41 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74.6
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дети, лишенные родительськой заботы
--
дети-сироты
--
детские дома семейного типа
--
дитячі будинки сімейного типу
--
діти, позбавлені батьківського піклування
--
діти-сироти
--
захист дітей
--
педагогическая поддержка
--
педагогическая поддержка личности
--
педагогічна підтримка
--
педагогічна підтримка особистості
--
сирітство
--
сиротство
--
социальная защита детей
--
социальная педагогика
--
социальная поддержка
--
социальное сиротство
--
социально-педагогическая поддержка
--
соціальна
педагогіка
--
соціальна
підтримка
--
соціальне сирітство
--
соціально-педагогічна підтримка
Анотація:
Проаналізовані структурна та змістова складові соціальної підтримки дітей, позбавлених батьківського піклування, з'ясовано трактування термінів "
соціальна
підтримка" та "педагогічна підтримка", складові, принципи і завдання соціальної підтримки названих дітей, її форми. Соціально-педагогічна підтримка - це система засобів, заходів і форм з надання оперативної допомоги певним категоріям громадян, які опинилися у важкому життєвому середовищі, через розв'язання їхніх індивідуальних проблем та забезпечення їх іншими пільгами. Правильно побудована соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, передбачає орієнтацію на особистість, індивідуальність, забезпечення дитині комплексної соціально-педагогічної допомоги в розв'язанні її проблем.
Знайти схожі
>
5.
Доброскок, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди").
Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
рекламно-інформаційні технології
--
рекламно-информационные технологии
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
управління навчальним процесом
--
управление учебным процессом
--
майбутні соціальні педагоги
--
будущие социальные педагоги
--
соціальна
педагогіка
--
социальная педагогика
--
інформатизація освіти
--
информатизация образования
--
інформаційне забезпечення
--
информационное обеспечение
--
ціннісні орієнтації
--
ценностные ориентации
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
ЗМІ
--
СМИ
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Висвітлюється значення інформатизації освіти як одного з найважливіших чинників реформування освітньої галузі. Аналізується роль інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто питання впливу ЗМІ на формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді. З метою забезпечення медіа-грамотності та виховання мадіа-культури студентів - соціальних педагогів автор пропонує ввести спецкурс "ЗМІ і сучасне вітчизняне суспільство", "Медіа-культура і медіа-грамотність"
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.8.pdf
Знайти схожі
>
6.
Щорс, В. В.
(аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського).
Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс> // Практична психологія та
соціальна
робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 34-47 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.9.07
Рубрики:
Експериментальна психологія
Экспериментальная психология
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
гуманістичне виховання старшокласників
--
волонтерська діяльність
--
методологічні положення
--
тренінгові програми
--
тренінгові заняття
--
соціальна
педагогіка
--
старшеклассники
--
гуманистическое воспитание старшеклассников
--
волонтерская деятельность
--
методологические положения
--
тренинговые программы
--
тренинговые занятия
--
социальная педагогика
Анотація:
Представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Пропонуються вправи тренінгової програми.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Гуманізм - основний фактор волонтерської діяльності старшокласників, тренінгова програма \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)