Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=среднее образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
67
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Муравська, С. М.
Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
ненасилие
--
ненасилля
--
ненасильницька педагогіка
--
организация учебного процесса
--
організація навчального процесу
--
педагогика ненасилия
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості.
Дод.точки доступу:
Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Сульниченко, В. М.
Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение
--
коммуникативные упражнения
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-орієнтовано навчання
--
культура речи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність дитини
--
мовленнєва культура
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовленнєві вправи
--
мовленнєві уміння
--
мовна освіта
--
мовні вправи
--
образование
Украины
--
освіта України
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
речевые умения
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
языковое
образование
Анотація:
Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.
Знайти схожі
>
3.
Плахотнюк, О. Л.
Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
виховання характеру
--
виховна внекласна робота
--
внекласна робота
--
внеклассная работа
--
внешкільне виховання
--
внешкольное воспитание
--
воспитание учеников
--
воспитание характера
--
воспитательная внеклассная работа
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
концепции воспитания
--
концепції виховання
--
моральне виховання
--
моральне виховання учнів
--
нравственное воспитание
--
нравственное воспитание учащихся
--
образование
в США
--
освіта в США
--
позитивні риси характеру
--
позитивные черты характера
--
риси характеру
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
формирование личности
--
формирование личности учащихся
--
формування особистості
--
характер
--
черты характера
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.
Знайти схожі
>
4.
Балацька, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Велика Британія
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
шкільна освіта
--
освіта за кордоном
--
приватні школи
--
британські школи
--
оплата навчання
--
реформування освіти
--
фінансування державних шкіл
--
среднее
образование
--
школьное
образование
--
образование
за рубежом
--
частные школы
--
британские школы
--
оплата обучения
--
реформирование образования
--
финансированиегосударственных школ
Анотація:
Про систему шкільної освіти у Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; академік АПН України).
Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
модернізація змісту освіти
--
система контролю
--
загальна середня освіта
--
напрями модернізації змісту
--
методологічний напрям
--
законодавчо-нормативний напрям
--
дидактичний напрям
--
методичний напрям
--
шкільна освіта
--
среднее
образование
--
модернизация содержания образования
--
система контроля
--
общее
среднее
образование
--
направления модернизации содержания
--
методологическое направление
--
законодательно-нормативное направление
--
дидактическое направление
--
методическон направление
--
школьное
образование
Анотація:
Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Ващенко, Людмила
(доктор педагогічних наук; професор Націоналної академії державного управління при Президенті України; керівник відділу планування політики при МОН України).
Планування досліджень з освітньої політики як науковий і суспільний пріоритет / Л. Ващенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
освітня політика
--
фінансова система освіти
--
термінологічний апарат
--
напрями дослідження
--
мета дослідження
--
цільові соціальні програми
--
школи майбутнього
--
среднее
образование
--
образовательная политика
--
финансовая система образования
--
терминологический аппарат
--
направления исследований
--
цель исследований
--
целевые социальные программы
--
школы будущего
Анотація:
Обгрунтовується актуальність досліджень щодо стратегічних напрямів освітньої політики України. У контексті цієї проблеми розглядається реалізація завдань спільного проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) з МОН України "Рівний доступ до якісної освіти в Україні"
Дод.точки доступу:
Комплексне планування та технології впровадження освітньої політики, дослідження \о произв.\; Механізм впровадження компетентнісного підходу до формквання змісту освіти та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, дослідження \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Гонтаровська, Н. Б.
Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
експериментальні школи
--
инновационное
образование
--
інноваційна освіта
--
навчально-виховний комплекс
--
образовательная среда
--
освітнє середовище
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
учебно-воспитательный комплекс
--
целостное развитие
--
цілісний розвиток
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
экспериментальные школы
Анотація:
На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.
Знайти схожі
>
8.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
9.
Середа, Л. І.
Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание
--
зовнішнє незалежне тестування
--
критериальное оценивание
--
критеріальне оцінювання
--
методи оцінки
--
методы оценки
--
навчальний процес
--
навчальні досягнення
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
тестирование
--
тестування
--
учебные достижения
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів.
Знайти схожі
>
10.
Кузь, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне дослідження
--
малоздібні діти
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее
образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)