Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебник украинского языка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго
языка
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания
украинского
языка
в школах национальных меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы обучения
--
принципы составления
учебник
ов
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник
украинского
языка
--
цели обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
2.
Дорошко, Лідія
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в початковій школі
--
методика преподавания
украинского
языка
--
методика преподавания
украинского
языка
--
міжпредметна інтеграція
--
школы национальных меньшинств
--
начальные классы
--
підручник української мови
--
початкові класи
--
текст підручника
--
текст
учебник
а
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник
украинского
языка
Анотація:
У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.
Знайти схожі
>
3.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания
украинского
языка
--
методика преподавания
украинского
языка
--
школы национальных меньшинств
--
міжпредметна інтеграція
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
мовно-літературний матеріал
--
підручник української мови
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
текст підручника
--
текст
учебник
а
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник
украинского
языка
Анотація:
У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.
Знайти схожі
>
4.
Шелехова, Галина
(зав. лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения
--
дискусії
--
дискусійні вміння
--
дискуссии
--
коммуникативная компетенция
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
комунікативна компетенція
--
комунікативні вміння
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания
украинского
языка
--
мовленнєві вправи
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
підручник української мови
--
речевые умения
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебник
украинского
языка
Анотація:
Висвітлюються методики використання компетентнісно орієнтованих вправ і завдань у процесі розвитку у старшокласників комунікативних умінь, зокрема вмінь виступати у дискусії на морально-етичну тему.
Знайти схожі
>
5.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 19-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность
--
коммуникативные упражнения
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
комунікативна компетентність
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания
украинского
языка
--
мовленнєві вправи
--
підручник української мови
--
развитие речи
--
розвиток мовлення учнів
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебник
украинского
языка
--
11 клас
Анотація:
У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з української мовою навчання, його можливості щодо формування комунікативної компетентності учнів.
Знайти схожі
>
6.
Хом'як, Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания
украинского
языка
--
навчальний текст
--
навчальні вправи
--
підручник української мови
--
принципи складання підручників
--
принципы составления
учебник
ов
--
работа с
учебник
ом
--
робота з підручником
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебник
украинского
языка
--
учебные упражнения
--
учебный текст
Анотація:
Проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника, дано визначення сучасного підручника української мови, проаналізовано методи роботи з підручником тощо.
Знайти схожі
>
7.
Формування ключових компетентностей
учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальнооствітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології / С. Караман [та інші]> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. -
№ 6
. - С. 22-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания
украинского
языка
--
підручники української мови
--
поглиблене вивчення предмету
--
углубленное изучение предмета
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебник
украинского
языка
--
формирование компетентностей
--
формування компетентностей
--
9 клас
Анотація:
Розглядається проблема створення підручника української мови нового типу - нового за змістом, функціями, принципами викладу навчального матеріалу. Досліджено використання підручника з української мови для 9 класу у школах з поглибленим вивченням філологічних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Караман, С. (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри української мови); Горошкіна, О. (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови); Караман, О. (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови); Попова, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови); Українська мова" для 9 класу загальнооствітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології, навчальний посібник \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)