Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (64)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (8)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учителя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 284
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Горяна, Л. Г. (кандидат педагогічних наук, УМОАПН України).
    Сутність формування методичної культури майбутніх учителів / Л. Г. Горяна // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 28-31
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- спеціальна освіта -- підготовка майбутніх вчителів -- поняття культури -- методична культура вчителя -- типи культури -- види культури -- мета культури -- культура безпеки -- высшая школа -- специальное образование -- подготовка будущих учителей -- понятие культуры -- методическая культура учителя -- типы культуры -- виды культуры -- цели культуры -- культура безопасности
Анотація: Вивчена сутність методичної культури і необхідність її формування в майбутніх учителів, аналіз понять культури.


Дод.точки доступу:
Соціологія культури \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
Шифр: П25/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія : вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї / В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бондар, Л. С.
    В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. - № 3/4. - С. 27-33
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   Педагогіка

   Биографии

   ОСВІТА

   Педагогіка

   Біографії



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Микитюк, І. (асистент кафедри теорії і практики дошкільного виховання та початкового навчання Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації / І. Микитюк // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 93-101. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- культура вчителя -- професійна культура вчителя -- культурно-освітня ситуація -- аспекти культурно-освітньої ситуації -- історичний аспект -- культурний аспект -- економічний аспект -- науковий аспект -- педагогическая культура -- культура учителя -- профессиональная культура учителя -- культурно-образовательная ситуация -- исторический аспект -- культурный аспект -- экономический аспект -- научный аспект
Анотація: Статтю присвячено вивченню ролі педагогічної культури вчителя у формуванні сучасної культурно-освітньої ситуації. Акцентується увага на розвитку освіти в контексті педагогічної культури. Висвітлюються історичні, економічні, культурні та наукові аспекти цієї проблеми.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Абібуллаєва, Е. Е.
    "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 118-123. - Бібліографія : С.123 : 3 назви
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- історія освіти -- кримські татари -- крымские татары -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів
Анотація: Розглядається педагогічно-методична спадщина видатного педагога ісламського світу Ісмаїла Гаспринського, зокрема його навчального посібника "Керівництво вчителеві, або Путівник учителя" (1898 р.), який відіграв величезну роль у справі навчання кримськ их татар рідній мові.


Дод.точки доступу:
Гаспринский, Исмаил \о нем\; Гаспринський, Ісмаїл \о нем\; Керівництво вчителеві, або Путівник учителя, навчальний посібник \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

7.


    Жалдак, М. (директор Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; дійсний член АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 44-52 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна освіта -- інформатика -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- вищі навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- ІКТ -- высшее образование -- педагогическое образование -- информатика -- учителя информатики -- подготовка учителей -- высшие учебные заведения -- информационно-коммуникационные технологии -- ИКТ
Анотація: Розкривається зміст основних компонентів системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики, формування яких передбачається у процесі навчання в педагогічному університеті.


Дод.точки доступу:
Рамський, Ю. (завідувач кафедри інформаційних технологій і програмування Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат фізико-математичних наук; професор); Рафальська, М. (аспірантка Інституту інформатики Національного університету імені М. П. Драгоманова)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
    Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- методологія освіти -- педагогічна наука -- передовий педагогічний досвід -- педагогічна діяльність вчителя -- інноваційні педагогічні технології -- педагогічні технології -- класифікація педагогічних досліджень -- фундаментальні педагогічні дослідження -- прикладні дослідження -- теорія-практика -- інноваційні технології -- етапи впровадження інновацій -- процес упровадження нового -- впровадження нового -- педагогическая теория -- методология образования -- педагогическая наука -- передовой педагогический опыт -- педагогическая деятельность учителя -- инновационные педагогические технологии -- педагогические технологии -- классификация педагогичесских исследований -- фундаментальные педагогические исследования -- прикладные исследования -- теория-практика -- инновационные технологии -- этапы внедрения инноваций -- внедрение нового
Анотація: Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Походенко, С. В.
    Синдром професійного вигорання у педагогічних працівників / С. В. Походенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 75-87. - Бібліографія : С.86-87 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
деятельность -- діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійне вигорання -- професія вчителя -- профессиональная деятельность -- профессиональное выгорание -- профессия учителя -- отраслевая психология -- психология отдельных видов деятельности -- психология учителя -- галузева психологія -- психологія вчителя -- психологія окремих видів діяльності -- синдром вигорання -- синдром выгорания -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: В статті узагальнені вітчизняні та зарубіжні дослідження проблеми професійного вигорання, надано авторське дослідження професійного вигорання вчителів та визначені шляхи надання їм психологічної допомоги. Особливої актуальності набуває питання про за ходи психопрофілактики та реабілітації, які б знижували ризик синдрому вигорання й нейтралізували його негативні наслідки.


Знайти схожі

10.


    Бовть, О. Б.
    Проблеми шкільної віктимізації та її запобігання / О. Б. Бовть // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 105-116. - Бібліографія : С.115-116 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- виктимное поведение -- виктимологическая профилактика -- виктимология -- віктимна поведінка -- віктимологічна профілактика -- віктимологія -- детская психология -- детский конфликт -- дитяча психологія -- дитячий конфлікт -- личность жертвы -- особистість жертви -- педагогическая психология -- педагогический конфликт -- педагогічна психологія -- педагогічний конфлікт -- шкільна віктимізація -- шкільні конфлікти -- школьная виктимизация -- школьные конфликты
Анотація: В статті розглянуті причини дітячої віктимізації, зроблена спроба відокремлення видів дитячої віктимності та накреслені шляхи її профілактики. Заходи віктимологічної профілактики щодо дітей можуть бути різними і зведені до двох основних груп: 1) зага льні - спрямовані на усунення ситуацій, небезпечних можливістю заподіяння шкоди; 2) практичні - сприяють особистій безпеці потенційної жертви. Практичні заходи індивідуальної віктимологічної профілактики можна умовно поділити на фізичні та психологічн і. До фізичних належать заняття спортом, навчання прийомів самооборони. Психологічнимии заходами можуть бути пояснювальні бесіди, навчання дітей психологічних технік та прийомів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)