Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інструменти маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Акимов, Д. И. (кандидат социологических наук).
    Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- маркетингове соціальне управління -- маркетингове управління -- маркетинговое социальное управление -- маркетинговое управление -- социальный маркетинг -- социальный продукт -- соціальний маркетинг -- соціальний продукт
Анотація: В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге.


Знайти схожі

3.


    Ремезь, Ю.
    Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Ремезь // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 39-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегрування маркетингових комунікацій -- інструменти маркетингу -- інформаційні ресурси -- стратегії підприємств -- тактика підприємства -- стратегія комунікації -- маркетинговые коммуникации -- интегрирование маркетинговых коммуникаций -- инструменты маркетинга -- информационные ресурсы -- стратегии предприятий -- тактика предприятий -- стратегия коммуникации
Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Юрчак, Олександр (консультант з питань стратегічного маркетингу В2В; член СІМ).
    Виклики маркетингу В2В в Україні / О. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- бренди -- консалтинг -- маркетингові дослідження -- маркетинг В2В -- инструменты маркетинга -- маркетинговые иссдедования
Анотація: Методи та інструменти маркетингу В2В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 63-68 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- освітні послуги -- якість освіти -- науковий потенціал -- инструменты маркетинга -- образовательные услуги -- качество образования -- научный потенциал
Анотація: Про інстументарії маркетингу в діяльності освітніх установ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Співаковська, Т. (кандидат економічних наук).
    Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. Співаковська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
ББК 365.291.3
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентні стратегії -- конкурентна поведінка -- класифікація стратегій -- стратегічні альтернативи -- інструменти маркетингу -- конкурентные стратегии -- конкурентное поведение -- классификация стратегий -- стратегические альтернативы
Анотація: Запропоновано класифікацію конкурентних стратегій.


Дод.точки доступу:
Дорогань, С.

Знайти схожі

7.


    Расходов, П.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє / П. Расходов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 23-24 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет -- digital-маркетинг -- інструменти маркетингу -- реклама -- цифрові комунікації -- інтернет -- инструменты маркетинга -- цифровые коммуникации -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты
Анотація: Пропонується використовувати digital-маркетинг як інструмент просування реклами в інтеренет.


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ambient-media -- партизанський маркетинг -- малобюджетний маркетинг -- інструменти маркетингу -- партизанский маркетинг -- малобюджетный маркетинг -- инструменты маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Гугнина, Т. А. (адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
    Политический маркетинг в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина // Грані. - 2012. - № 4. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- политические технологии -- политический маркетинг -- политический рынок -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- політичні технології -- практическая политика -- практична політика
Анотація: Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Орлова, В.
    Матричний трейд: торговий маркетинг / В. Орлова // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 10-17. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
торговый маркетинг -- инструменты маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- роздрібна торгівля -- розничная продажа -- торговий маркетинг -- інструменти маркетингу -- матричний трейд -- матричный трейд
Анотація: Розглядається інструмент сучасної торгівлі - торговий маркетинг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)