Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ОСР<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Запорожець, О. І.
(д. т. н., зав. кафедри, Національний авіаційний університет, м. Київ).
Десятиріччя ООН з "Освіти сталого розвитку та безпеки життєдіяльності людини" / О. І. Запорожець> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 16-20
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності людини
--
сталий розвиток
--
ОСР
--
екологічна освіта
--
концепції
--
міжнародні організації
--
міжнародні документи
--
європейські стратегії
--
ключові дати
ОСР
--
моделі освіти для
ОСР
--
безопасность жизнедеятельности человека
--
устойчивое развитие
--
ОУР
--
экологическое образование
--
концепции
--
международные организации
--
международные документы
--
европейские стратегии
--
ключевые даты ОУР
--
модели образования для ОУР
Анотація:
Освіта у сфері сталого розвитку є одним із основних пріоритетів діяльності світової спільноти. Про діяльність міжнародних організацій з цього питання, аналіз міжнародних документів щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Концепція освіти з безпеки життєдіяльності людини, Укр., 2008; Концепція екологічної освіти в Україні, 2007; Десятиріччя освіти для сталого розвитку, 2005-2015
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Стецюк, К. В.
Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 85-92. - Бібліографія : С.92 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
жизненная среда
--
життєве середовище
--
збалансований розвиток
--
навколишнє середовище
--
образование для сбалансированного развития
--
ОСР
--
окружающая среда
--
освіта для збалансованого розвитку
--
ОЗР
--
сбалансированное развитие
--
экологическая культура
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Розглянуто проблему освіти для збалансованого розвитку (ОЗР) в контексті вимог здорового життєвого середовища, створення нової структури на державному рівні, формування екологічної культури населення, ефективної захищеності довкілля, ощадливого, раціо нального і якісного використання природних ресурсів. Екологічна освіта була передумовою виникнення освіти для збалансованого розвитку і стає її базою. Нині ОЗР охопила всі сфери діяльності людини, і під нею розуміють значно ширше поняття, ніж екологіч на освіта.
Знайти схожі
>
3.
Туниця, Юрій
(доктор економічних наук; професор; академік НАН України; професор кафедри екологічної економіки; ректор).
Економічний дискурс освіти для сталого розвитку / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 11/12
. - С. 7-27 : рис. - Библиогр.: в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
освіта для сталого розвитку
--
образование для устойчивого развития
--
ОСР
--
ОУР
--
компетентність зі сталого розвитку
--
екологічна компетентність
--
экологическая компетентность
--
трансдисциплінарні парадигми
--
трансдисциплинарные парадигмы
--
зелені робочі місця
--
зеленые рабочие места
--
парадигма сталого розвитку
--
парадигма устойчивого развития
--
концепція сталого розвитку
--
концепция устойчивого развития
--
економічна освіта
--
экономическое образование
--
екологічна економіка
--
экологическая экономика
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
підготовка економістів-екологів
--
подготовка экономистов-экологов
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
екологічна компетентність
--
экологическая компетентность
--
вища освіта
--
высшее образование
Анотація:
Розкривається об'єктивна необхідність освіти для сталого розвитку (
ОСР
) на тлі безпрецедентних змін довкілля і суспільства, досліджується сутність економічної
ОСР
, її особливості та принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання. За допомогою ретроспективного та контент-аналізу виявлені та проаналізовані особливості економічного дискурсу
ОСР
. Обгрунтовано об'єктивну необхідність формування трансдисциплінарної парадигми, яка грунтується на визнанні синенергетичної природи еколого-економічних систем і необхідності холістичних рішень. Проаналізовано зміст, принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання
ОСР
. Запропоноване тлумачення компетентності фахівця зі сталого розвитку. Обгрунтований трансдисциплінарний підхід до економічної
ОСР
на засадах екологічної економіки й синергетики, спрямований на формування компетентності у питаннях сталого розвитку. Реалізація запропонованого підходу забезпечить випускникам теоретичне підгрунтя та інструментарій для ідентифікації й вирішення проблем на засадах сталого розвитку.
Дод.точки доступу:
Загвойська, Людмила (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки); Адамовський, Олександр (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)