Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=РЕКЛАМА МЕЖДУНАРОДНАЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   06
   Г 67


    Горбаль, Н. І.
    Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація / Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2005. - № 547 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 28-35
УДК

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА МЕЖДУНАРОДНАЯ


Дод.точки доступу:
Романишин, С.Б.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)