Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=авторитарна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- биогенетическая терия развития личности -- біогенетична теорія розвитку особистості -- виховання особистості -- виховний вплив -- воспитание личности -- воспитательное влияние -- личность -- манипулятивная педагогика -- маніпулятивна педагогіка -- особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- персоналистическая теория развития личности -- персоналістична теорія розвитку особистості -- психолого-педагогическая наука -- психолого-педагогічна наука -- социогенетическая теория развития личности -- соціогенетична теорія розвитку особистості -- сприяння -- теории развития личности -- теорії розвитку особистості
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf

Знайти схожі

2.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Гуманна педагогіка та педагогічний авторитаризм. Педагогічна любов як центральна категорія гуманної педагогіки [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

   Грузія
    Грузия

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- гуманна педагогіка -- гуманная педагогика -- авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения -- тренинговые задания -- книги по педаггогике -- тренінгові завдання -- книги з педагогіки -- педагоги Грузії -- діяльність педагогів Грузії
Анотація: Тренінг спрямований на популяризацію гуманної педагогіки Ш. Амонашвілі серед учителів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Амонашвілі, Шалва Олександрович (педагог) \о нем\; Маніфест гуманітарної педагогіки \о произв.\Як любити дітей, книга \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (09.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)