Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=антипсихіатрія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Скиртач, Віолета.
    Концепція суб'єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 56.14 + 74.580.46р30
Рубрики: Психиатрия
   Психіатрія

   Методика преподавания

   Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
концепція суб'єкта -- концекпция субъекта -- антипсихіатрія -- антипсихиатрия -- викладання філософії -- преподавание философии -- екзистенція -- экзистенция -- феноменологія -- феноменология -- свідомість -- сознание -- божевілля -- безумие -- підготовка дефектологів -- подготовка дефектологов -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Показано, яким чином розгляд концепцій суб'єкта в антипсихіатрії, з езистенційної точки зору, може відповісти на актуальні питання про природу психічного захворювання та слугувати як певна методологія психології і дефектології, бути актуальним для студентів відповідних факультетів. Доведено, що класична психіатрія дає помилкове уявлення про внутрішній світ божевільного суб'єкта, отже, єдиною можливою формою осягнення особистісного в людині є екзистенціальна феноменологія. Показано, що, незважаючи на те, що поведінка божевільного суб'єкта є асоціальною та аморальною, вона слугує маніфестацією антропологічної безодні, яка може відкритися кожному за певних обставин. Стани розірваності притаманні і звичайним індивідам, особливо в екстремальних ситуаціях, але у людей з альтернативним сприйняттям це є базовою орієнтацією у житті, яка дозволяє в ілюзорній формі зберегти внутрішнє "Я" від вторгнення в нього зовнішньої реальності. У статті визначено спосіб демонстрації студентам феноменологічної доцільності зображення світу людини, у тому числі і божевільної, що не визначається в наукових понятійних конструкціях, а може бути тільки особистісно витлумаченим. На противагу уявленням, притаманним ортодоксальній традиції, показано, що не існує нормальної, однакової для всіх реальності. Шляхом встановлення меж розуму і божевілля філософія визначає не лише божевілля, але й сам розум, який постає як антропологічний норматив.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)