Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=аспекты глобализации<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ахмедова, Т. Т.
Политические и экономические
аспекты
глобализация / Т. Т. Ахмедова> // Вопросы философии. - 2012. -
№ 3
. - С. 72-80 . - ISSN 0042-8744
УДК
330
Рубрики:
Экономика
Економіка
США
Кл.слова (ненормовані):
аспекты
глобализации
--
политические процессы
--
модернизация
--
вестернизация
--
процессы
глобализации
--
аспекти глобалізації
--
політичні процеси
--
модернізація
--
вестернизація
--
процеси глобалізації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кондур, Оксана
(кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету).
Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти
--
теория образования
--
менеджмент освіти
--
менеджмент образования
--
демократична освіта
--
демократическое образование
--
глобалізація освіти
--
глобализация образования
--
аспекти глобалізації
--
аспекты
глобализации
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
Анотація:
Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)