Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аспекты глобализации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ахмедова, Т. Т.
    Политические и экономические аспекты глобализация / Т. Т. Ахмедова // Вопросы философии. - 2012. - № 3. - С. 72-80 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   США
Кл.слова (ненормовані):
аспекты глобализации -- политические процессы -- модернизация -- вестернизация -- процессы глобализации -- аспекти глобалізації -- політичні процеси -- модернізація -- вестернизація -- процеси глобалізації


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кондур, Оксана (кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету).
    Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- теория образования -- менеджмент освіти -- менеджмент образования -- демократична освіта -- демократическое образование -- глобалізація освіти -- глобализация образования -- аспекти глобалізації -- аспекты глобализации -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)