Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бакалавриат<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Рассадина, Марина Игоревна.
    Владимирский бакалавриат в системе непрерывного библиотечного образования / М. И. Рассадина // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 9. - С. 30-36 . - ISSN 0130-9765
УДК

Кл.слова (ненормовані):
непрерывное библиотечное образование -- бакалаврит -- библиотечно-информационные ресурсы -- информационные технологии -- безперервне бібліотечну освіту -- бакалавр -- бібліотечно-інформаційні ресурси -- інформаційні технології
Анотація: Рассмотрены возможности подготовки бакалавров в условиях отдельного региона.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Клюев, Владимир Константинович.
    Бакалавриат - магистратура: преемственность и профилизация управленческой подготовки / В. К. Клюев // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 12. - С. 54-59 . - ISSN 0130-9765
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
высшее библиотечное образование -- вища бібліотечна освіта -- библиотечно-информационная деятельность -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- бакалавриат -- бакалаврат -- магистратура -- магістратура -- фундаментализация -- фундаменталізація -- организационно-управленческие компетенции -- організаційно-управлінські компетенції -- библиотечное дело -- бібліотечна справа
Анотація: Характеризуется преемственность уровней отраслевого образования при переходе вузовской подготовки на Федеральные государственные образовательные стандарты третьего поколения. Акцентируется менеджерская составляющая образовательных программ бакалавриата и магистратуры по направлению 071 900 "Библиотечно-информационная деятельность"; сопоставляются формируемые компетенции, анализируется структура управленческих профилей подготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

3.


    Эм, Г. А..
    Особенности организации научно-исследовательской работы студентов в условиях современного технического вуза / Г. А. Эм, В. В. Каверин, С. В. Войткевич // Известия вузов. Электромеханика. - 2012. - № 4. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Информационные технологии

   Вища освіта

   Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- информационные технологии -- технические вузы -- студенты -- научно-исследовательская работа -- бакалавриат -- магистратура -- вища освіта -- інформаційні технології -- технічні внз -- студенти -- науково-методична робота -- магістратура


Дод.точки доступу:
Каверин, В. В.; Войткевич, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Федоренко, С. В.
    Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
бакалавриат -- бакалавріат -- вища освіта -- вища освіта за кордоном -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- высшее образование за рубежом -- гуманитарная культура студентов -- гуманітарна культура студентів -- навчально-педагогічний дискурс -- образование в США -- образование за рубежом -- освіта в США -- освіта за кордоном -- педагогический дискурс
Анотація: Йдеться про педагогічний дискурс як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)