Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг територій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 136-140. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-2КИЇ)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг территорий -- брендинг територій -- бренды -- бренди -- города -- городское хозяйство -- міське господарство -- міста -- инвестиционная привлекательность города -- інвестиційна привабливість міста -- мегаполисы -- мегаполіси
Анотація: Розглянуто актуальні питання проблеми теорії та практики брендингу території. Визначено роль брендингу міста в поліпшенні інвестиційної привабливості мегаполіса.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Третьякова, А.І. (Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста); Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\Стратегія розвитку міста Києва до 2025 року, затрверджена рішенням Київської міськради

Знайти схожі

2.


    Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк).
    Брендинг територій у сучасних політичних практиках / Т. Л. Нагорняк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.09
Рубрики: Политика. Политология
   Політика. Політологія

Кл.слова (ненормовані):
бренд територій -- бренд территорий -- брендинг територій -- брендинг территорий -- брендингові стратегії -- брендинговые стратегии -- бренд-политика -- бренд-політика -- глобальний територіальний брендинг -- глобальный территориальный брендинг -- государственная региональная политика -- державна регіональна політика -- национальный территориальный брендинг -- національний територіальний брендинг -- нормативно-правова база державного брендингу -- нормативно-правовая база государственного брендинга -- политическая деятельность -- политическая регионалистика -- политические практики -- політична діяльність -- політична регіоналістика -- політичні практики -- регионалистика -- региональная политика -- региональный территориальный брендинг -- регіоналістика -- регіональна політика -- регіональний територіальний брендинг -- реформа територіальної системи -- реформа территориальной системы -- современные политические практики -- сучасні політичні практики -- території -- территории
Анотація: Презентується обгрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального, національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн/міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території - ц е нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індікатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ц ілісного відтворення колективних смислів. Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України, особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно-правової бази державного брендинга та реформи своєї територіаль ної системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Політика брендингу і політична самоорганізація територій у міждисциплінарному полі / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 138-141. - Література : С. 141 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.09
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
брендинг територій -- брендинг территорий -- политическая география -- политическая самоорганизация -- політична географія -- політична самоорганізація -- региональная политика -- регіональна політика -- рецензия на книгу -- рецензія на книгу -- самоорганизация территорий -- самоорганізація територій
Анотація: Рецензія на книги: Нагорняк Т.Л. Брендинг територій як державна та регіональна політика; Березовський В.П. Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Березовський, В.П. \о нем\; Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк) \о нем\; Брендинг територій як державна та регіональна політика \о произв.\; Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Масло, Р. Є. (здобувач кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Генеза малих міст у сфері міжнародного європейського співробітництва [Текст] / Р. Є. Масло // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 194-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики, 2006-2012 гг.

   Теорія регіональної економіки, 2006-2012 рр.

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
брендинг территорий -- брендинг територій -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- инновативность -- інновативність -- управление городом -- управлення містом -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- малые города -- малі міста -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво
Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку малих міст та проблеми їх соціально-економічного розвитку. Досліджено особливості впровадження європейської системи управління територіями та просування їх на міжнародному рівні. З метою виявлення рівня інновативності малих міст та вивчення можливостей активізації їх міжнародної економічної діяльності запропоновано здійснювати кластерний аналіз за певними показниками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)