Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=британские школы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Балацька, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Велика Британія
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
шкільна освіта
--
освіта за кордоном
--
приватні школи
--
британські школи
--
оплата навчання
--
реформування освіти
--
фінансування державних шкіл
--
среднее образование
--
школьное образование
--
образование за рубежом
--
частные
школы
--
британские
школы
--
оплата обучения
--
реформирование образования
--
финансированиегосударственных школ
Анотація:
Про систему шкільної освіти у Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Романко, І.
(аспірантка кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка; старший викладач кафедри іноземних мов, латинської мови та медичної термінології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія").
Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 65-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
освіта за кордоном
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
взаємодія вчителя та учнів
--
діалог вчителя та учнів
--
діалогічні взаємодії
--
британські школи
--
запитання- відповідь
--
навички критичного мислення
--
критичне мислення
--
дослідження Е.Кінг
--
навчальний діалог
--
образование за рубежом
--
ощеобразовательные учебные заведения
--
взаимодействие учителя и учеников
--
диалог учителя и учеников
--
диалоговые взаимодействия
--
британские
школы
--
вопросы-ответы
--
навыки критического мышления
--
критическое мышление
--
исследования Е. Кинг
--
образовательный диалог
Анотація:
Розглянуто наукові підходи, механізми діалогічної взаємодії, структуру діалогу у формі "запитання-відповідь" у загальноосвітніх школах Великої Британії, а також подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі.
Дод.точки доступу:
Кінг, Е. \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)