Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=будущие инженеры-педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Коваленко, Денис Володимирович
(кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії і освітніх технологій; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
Науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога [Текст] / Д. В. Коваленко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 24-36. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
професійно-правова підготовка
--
майбутні інженери-
педагоги
--
зміст професійно-правової підготовки
--
науково-методичне забезпечення
--
профессионально-правовая подготовка
--
будущие
инженеры
-
педагоги
--
содержание профессионально-правовой подготовки
--
научно-методическое обеспечение
Анотація:
Розроблено науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки шляхом його удосконалення, доповнення за різними напрямами професійно-правової підготовки: навчальної, виховної, науково-дослідницької роботи студентів.
Утримувачі документа:
УІПА
Знайти схожі
>
2.
Бєлікова, Вікторія Вікторівна
(кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів при методичній підготовці у ВНЗ [Текст] / В. В. Бєлікова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
методическая подготовка инженеров-педагогов
--
методична підготовка інженерів-педагогів
--
система контролю навчальної діяльності
--
цілісна контрольна діяльність викладачів
--
система контроля учебной деятельности
--
целостная контрольная деятельность преподавателей
--
подготовка инженеров-педагогов
--
підготовка інженерів-педагогів
--
контроль знаний
--
контроль знань
--
технічні дисципліни
--
технические дисциплины
--
будущие
инженеры
-
педагоги
--
майбутні інженери-педагогі
Анотація:
Теоретично обґрунтовано багатовекторну чотирирівневу модель формування цілісної контрольної діяльності у студентів інженерно-педегогічних спеціальностей при методичній підготовці у ВНЗ на основі розробленої комплексної структури цього виду професійної діяльності викладача технічних дисциплін у ПТНЗ.
Утримувачі документа:
УІПА
Знайти схожі
>
3.
74.584р3
К 56
Ковальська, Вікторія Сергіївна
.
Дослідницька культура майбутнього інженера-педагога в контексті гуманізації вищої професійної освіти [Текст] / В. С. Ковальська> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
ББК
74.584р3
Рубрики:
Подготовка инженеров-педагогов
Підготовка інженерів-педагогів
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
майбутні інженери-
педагоги
--
профессиональное образование
--
дослідницька культура
--
будущие
инженеры
-
педагоги
--
исследовательская культура
--
інженери-
педагоги
--
инженеры
-
педагоги
Анотація:
У статті наведено результати наукової роботи щодо визначення поняття дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, її функцій та структурних компонентів. Виокремлено структурні компоненти дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, а саме: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Встановлено функції дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, серед яких виокремлено креативну, імперативну, адаптивну, розвивальну, та таку, що модулює і формує.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)