Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=будущие инженеры-педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Коваленко, Денис Володимирович (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії і освітніх технологій; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
    Науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога [Текст] / Д. В. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 24-36. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійно-правова підготовка -- майбутні інженери-педагоги -- зміст професійно-правової підготовки -- науково-методичне забезпечення -- профессионально-правовая подготовка -- будущие инженеры-педагоги -- содержание профессионально-правовой подготовки -- научно-методическое обеспечение
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки шляхом його удосконалення, доповнення за різними напрямами професійно-правової підготовки: навчальної, виховної, науково-дослідницької роботи студентів.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

2.


    Бєлікова, Вікторія Вікторівна (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
    Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів при методичній підготовці у ВНЗ [Текст] / В. В. Бєлікова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
методическая подготовка инженеров-педагогов -- методична підготовка інженерів-педагогів -- система контролю навчальної діяльності -- цілісна контрольна діяльність викладачів -- система контроля учебной деятельности -- целостная контрольная деятельность преподавателей -- подготовка инженеров-педагогов -- підготовка інженерів-педагогів -- контроль знаний -- контроль знань -- технічні дисципліни -- технические дисциплины -- будущие инженеры-педагоги -- майбутні інженери-педагогі
Анотація: Теоретично обґрунтовано багатовекторну чотирирівневу модель формування цілісної контрольної діяльності у студентів інженерно-педегогічних спеціальностей при методичній підготовці у ВНЗ на основі розробленої комплексної структури цього виду професійної діяльності викладача технічних дисциплін у ПТНЗ.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

3.
74.584р3
К 56


    Ковальська, Вікторія Сергіївна.
    Дослідницька культура майбутнього інженера-педагога в контексті гуманізації вищої професійної освіти [Текст] / В. С. Ковальська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженеров-педагогов
   Підготовка інженерів-педагогів

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- майбутні інженери-педагоги -- профессиональное образование -- дослідницька культура -- будущие инженеры-педагоги -- исследовательская культура -- інженери-педагоги -- инженеры-педагоги
Анотація: У статті наведено результати наукової роботи щодо визначення поняття дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, її функцій та структурних компонентів. Виокремлено структурні компоненти дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, а саме: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Встановлено функції дослідницької культури майбутнього інженера-педагога, серед яких виокремлено креативну, імперативну, адаптивну, розвивальну, та таку, що модулює і формує.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)