Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=бюджетная автономия регионов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Тацій, Василь Якович (голова наукової ради; президент Національної академії правових наук України; ректор Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"; доктор юридичних наук; професор; академік НАН України; академік НАПрН України).
    Актуальні питання конституційної реформи та державного розвитку на сучасному етапі / В. Я. Тацій // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.1(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
европейска интеграция -- європейська інтеграція -- органы охраны правопорядка -- органи охорони правопорядку -- конституционная реформа -- конституційна реформа -- конституционализм -- конституціоналізм -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- державний розвиток -- государственное развитие -- социальное единтво -- соціальна єдність -- бюджетна автономія регіонів -- бюджетная автономия регионов
Анотація: Розглянуто актуальні питання конституційної реформи та державного розвитку на сучасному етапі. Одним із основних положень, які повинні відобразитися в Основному Законі України з метою забезпечення єдності в суспільстві, названо оновлення конституційних засад функціонування органів охорони правопорядку, що має бути спрямоване на унормування тих засадничих положень, які мають концептуальне значення для забезпечення їх ефективного функціонування й виконання покладених на них завдань. Внесено пропозицію на конституційному рівні закріпити положення, якому передбачити, що функції, внутрішня структура та чисельність органів охорони правопорядку, повноваження їх посадових і службових осіб визначаються виключно законом. Зокрема, це унеможливить вирішення вказаних питань на рівні підзаконних нормативних актів, а тому сприятиме обмеженню можливості будь-яких зловживань, сприятиме законності в діяльності органів охорони правопорядку та розпорядженні державними коштами на їх утримання й забезпечення належних умов їх функціонування. Також особлива увага приділена органам прокуратури України. У контексті євроінтеграційних процесів правове становище прокуратури України повинно визначатися з урахуванням того, що європейська модель прокуратури передбачає обмеження функцій прокурорів переважно кримінальним переслідуванням від імені держави. Запропоновано в Основному Законі України передбачити, що порядок організації й діяльності прокуратури, статус і повноваження прокурора з виконання покладених на нього функцій, порядок зайняття посади та звільнення з посади, а також питання його дисциплінарної відповідальності визначаються законом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституционная Ассамблея Украины \о ней\; Конституційна Асамблея України \о ней\; Конституционный Суд Украины \о нем\; Конституційний Суд України \о нем\; Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)