Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=біогенетична теорія розвитку особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Сметанський, М. І.
Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка
--
авторитарная педагогика
--
биогенетическая терия развития личности
--
біогенетична
теорія
розвитку
особистості
--
виховання
особистості
--
виховний вплив
--
воспитание личности
--
воспитательное влияние
--
личность
--
манипулятивная педагогика
--
маніпулятивна педагогіка
--
особистість
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
персоналистическая теория развития личности
--
персоналістична
теорія
розвитку
особистості
--
психолого-педагогическая наука
--
психолого-педагогічна наука
--
социогенетическая теория развития личности
--
соціогенетична
теорія
розвитку
особистості
--
сприяння
--
теории развития личности
--
теорії
розвитку
особистості
Анотація:
Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток
особистості
, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у
розвитку
особистості
. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах
розвитку
дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток
особистості
і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)