Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=владні повноваження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Мандичев, Д. В. (аспірант Харківського національного університету внутрішніх справ).
    Державні інспекції в Україні: адміністративно-правовий статус / Д. В. Мандичев // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2010. - № 1. - С. 112-117. - Бібліогр. у кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Адміністративне право
   Органи виконавчої влади

   Административное право

   Органы исполнительной власти

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні інспекції -- правовий статус -- надвідомча компетенція -- державний контроль -- регуляторний вплив -- контролюючі органи -- державна влада -- контрольні заходи -- владні повноваження -- государственные инспекции -- правовой статус -- надведомственная компетенция -- государственный контроль -- регуляторное влияние -- контролирующие органы -- государственная власть -- контрольные мероприятия -- властные полномочия
Анотація: Досліджується питання структури теоретичної конструкції "правовий статус". Визначається співвідношення понять функції та компетенції державних інспекцій. Підкреслюється важливість надвідомчої компетенції державних інспекцій під час забезпечення ними державного контролю. Аналізується важливість регуляторного впливу контролюючих органів та наявність окремо виділеної регуляторної функції органів державної влади поряд з управлінською.

Утримувачі документа:
АМСУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рач, Валентин (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; завідувач кафедри управління проектами та прикладної статистики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля).
    Операціональне визначення терміна "Адміністративні послуги" / В. Рач, Т. Репецька, М. Зварич // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр.: с. 19-20. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- адміністративні послуги -- административные услуги -- публічні послуги -- публичные услуги -- владні повноваження -- властные полномочия -- користувачі послуги -- потребители услуг -- нормативно-правове регулювання -- державна політика -- государственная политика -- адресне надання послуг -- адресное оказание услуг -- характер адміністративних послуг -- характер административных услуг
Анотація: Розроблення операціонального визначення терміна "адміністративна послуга" на основі побудови графічної моделі його суттєвих ознак.


Дод.точки доступу:
Репецька, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент; проректор Київського міжгалузевого інституту підвищення кваліфікації); Зварич, Марина (викладач магістратури державного управління Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бєлкін, Л. (кандидат технічних наук; правозахисник).
    Генеза правового нігілізму в контексті теорій бюрократизму / Л. Бєлкін // Право України. - 2012. - № 1/2. - С. 313-320 : портр. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.0
Рубрики: Право
   Общая теория права

   Загальна теорія права

Кл.слова (ненормовані):
бюрократизм -- властные полномочия -- владні повноваження -- государственные цели -- державні цілі -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- правовой нигилизм -- правовий нігілізм -- цели бюрократического аппарата -- цілі бюрократичного апарату
Анотація: Розглянуто співвідношення між проявами правового нігілізму й ознаками бюрократичної організації влади, правовий нігілізм як заперечення права в широкому та вузькому розумінні. Показано, що бюрократизм з необхідністю породжує правовий нігілізм, оскільки заперечення права є способом його існування. Відтак, обгрунтовується теза про первісність правового нігілізму влади відносно правового нігілізму суспільства. Останній має характер пристосування до порушень норм права з боку суб'єктів владних повноважень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Задорожня, Г. В. (кандидат юридичних наук; доцент; професор кафедри теорії та історії держави і права юридичного факультету Київської державної академії водного транспорту імені гетьмана П.Конашевича-Сагайдачного).
    Нормативна регламентація правового статусу глави держави / Г. В. Задорожня // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2013. - № 5. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 67.400.6г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
властные полномочия -- владні повноваження -- главы государств -- глави держав -- государственная власть -- державна влада -- исполнительная власть -- виконавча влада -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- нормативная регламентация -- нормативна регламентація -- общинные обычаи -- звичаї громади -- правовое регулирование -- правове регулювання -- правовые акты -- правові акти -- правовые источники -- правові джерела -- правовые статусы -- правові статуси -- публичное право -- публічне право -- юридические лица -- юридичні особи -- юридические нормы -- юридичні норми
Анотація: Досліджено витоки та ґенезу системи правових актів, предметом регулювання яких є питання правового статусу глави держави. Зроблено висновок, що механізм унормування влади глави держави вироблений поступово, висхідним підґрунтям якого стали звичайні громади, які з утвердженням держави знайшли належну об’єктивізацію в правових актах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Законы XII таблиц \о произв.\; Конституция Дании \о произв.\; Конституция Норвегии \о произв.\; Конституция Франции \о произв.\; Основные Законы Российской империи \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Мартинюк, Р. (кандидат політичних наук; доцент кафедри теорії та історії держави і права Інституту права ім. І. Малиновського Національного університету "Острозька академія").
    "Суперпрезидентська республіка" : конституційно-правова оцінка феномену та досвід пострадянських країн / Р. Мартинюк // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 252-262. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.6г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
властные полномочия -- владні повноваження -- главы государств -- глави держав -- конституционализм -- конституціоналізм -- концентрация власти -- концентрація влади -- легитимность власти -- легітимність влади -- постсоветские государства -- пострадянські держави -- президентская власть -- президентська влада -- президенциализация -- президенціалізація -- президенциализм -- президенціалізм -- разделение властей -- розподіл влад -- республиканская форма правления -- республіканська форма правління -- форми правління -- формы правления -- сверхпрезидентские республики -- суперпрезидентські республіки -- сверхпрезиденство -- надпрезиденство
Анотація: Проаналізовано природу явища суперпрезидентства та причини його розвитку у країнах пострадянського простору. Встановлюється взаємозв'язок суперпрезидентства із президенціалізацією форми правління. Крізь призму явища суперпрезидентства з'ясовується сутність «суперпрезидентської республіки». Здійснена спроба дати конституційно-правову оцінку феномену «суперпрезидентської республіки». Аргументується неможливість виокремлення «суперпрезидентської республіки» як особливого типу республіканської форми правління із притаманним виключно йому набором юридичних ознак і власною логікою організації влади.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Скрипнюк, В. М. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри державно-правових дисциплін правничого факультету Національного унверситету "Острозька академія").
    Демократія і проблеми конституційного забезпечення розвитку державної влади / В. М. Скрипнюк // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
ветви государственной власти -- гілки державної влади -- властные полномочия -- владні повноваження -- главы государств -- глави держав -- государственное управление -- державне управління -- демократичний конституційний лад -- демократичний конституційний лад -- демократия -- демократія -- законодательная власть -- законодавча влада -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- исполнительная власть -- виконавча влада -- конституционная реформа -- конституційна реформа -- конституционные гарантии -- конституційні гарантії -- представительные органы -- представницькі органи -- разделение властей -- поділ влад -- социальная демократизация -- соціальна демократизація -- сравнительное правоведение -- порівняльне правознавство -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- управленческие взаимодействия -- управлінські взаємодії -- юридическая компартивистика -- юридична компартивістика
Анотація: Проаналізовано актуальні проблеми конституційного забезпечення демократичного розвитку державної влади в Україні. Спираючись на матеріал конституційної компаративістики, автор звертається до питань взаємодії між гілками державної влади, а також порядку їх формування. Досліджується специфіка взаємодії між різними гілками влади в контексті оновлення Конституції України. Автор досліджує конституційний досвід України, вказує на проблеми, що виникали у процесі взаємодії глави держави, виконавчої та законодавчої гілок влади після прийняття Конституції України 1996 р. Особлива увага надається проблемі співвідношення цілей забезпечення стабільності системи державного управління та демократизму публічної влади. Аргументується, що надмірне посилення окремих органів державної влади, якщо воно не супроводжується формуванням системи «стримувань і противаг», може спричинити загальне зменшення рівня демократизму держави. З цього погляду, підвищення «ефективності врядування» шляхом концентрації повноважень може спричинити згортання демократичних реформ. Доведено, що у процесі модернізації Конституції України має бути забезпечено інститути як поділу влади, так і їх взаємодії, що дозволить поєднати вимоги демократизму публічної влади з принципом її ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституция Германии \о произв.\; Конституция Италии \о произв.\; Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; Конституция Финляндии \о произв.\; Конституция Франции 1958 г. \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Німченко, В. (кандидат юридичних наук; професор; суддя Конституційного Суду України у відставці).
    Референдум як форма народовладдя потребує конституційного врегулювання / В. Німченко // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 235-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Избирательное право

   Виборче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
властные полномочия -- владні повноваження -- всенародные голосования -- всенародні голосування -- всеукраинские референдумы -- всеукраїнські референдуми -- государственная власть -- державна влада -- конституционные гарантии -- конституційні гарантії -- местные референдумы -- місцеві референдуми -- народное волеизъявление -- народне волевиявлення -- народовластие -- народовладдя -- непосредственная демократия -- безпосередня демократія -- общенародная правосубъектность -- загальнонародна правосуб'єктність -- референдумные процедуры -- референдумні процедури -- референдумы по народной инициативе -- референдуми за народною ініціативою -- учредительная власть -- установча влада
Анотація: Визначено проблеми референдуму як форми народовладдя та напрями їх вирішення в конституційному законодавстві. Розглянуто питання щодо пріоритетності референдуму за народною ініціативою. Внесено пропозиції щодо визначення конституцієдавцем референдуму: як інструменту реалізації вільного волевиявлення і прав суверена, легітимізації владних рішень (повноважень) шляхом прийняття (скасування) закону або окремих його положень, прийняття рішень за наслідками всенародного голосування або підтвердження (спростування) рішення органів державної влади; як форми реалізації народом як носієм національного суверенітету, свого права власності, відстоювання його та захист у разі виникнення умов зовнішньої чи внутрішньої загрози порушення національного чи державного суверенітету або узурпації влади державою; як противаги та стримуючого фактора рішенням органів державної влади, її представників, що суперечать інтересам громадян України, порушують їх природні та конституційно визначені права і свободи. Виявлено необхідність уніфікації референдумних процедур всеукраїнського та місцевих референдумів та визначення на конституційному рівні правосуб'єктності народу на нормотворчість, основ всеукраїнського та місцевих референдумів за народною ініціативою, загальних принципів уможливлення реалізації громадянами безпосередньої участі в управлінні державними справами і суспільно-політичними процесами. Констатується, що процедура ініціювання і проведення таких референдумів має бути унормована єдиним законодавчим актом для всіх видів референдумів за народною ініціативою. Обгрунтовується, що є доцільним конституційно класифікувати питання ініційованого народом референдуму, виходячи із соціальних функцій і спрямованості референдуму, імперативності характеру прийнятих ним рішень на законодавчі (нормотворчі), погоджувальні та контрольно-відкличні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституция УССР 1937 г. \о произв.\; О всеукраинском и местных референдумах, закон Украины \о произв.\; Про всеукраїнські та місцеві референдуми, закон України \о произв.\; О всеукраинском референдуме, закон Украины 2012 г. \о произв.\; Про всеукраїнський референдум , закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Бровченко, С. (начальник відділу планування та аналізу контрольно-ревізійної роботи Департаменту організаційної роботи Держфінінспекції України).
    Організація державного фінансового контролю відповідно до потреб територіальних громад / С. Бровченко // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 33-36 : фотогр. - (Держфінінспекція консультує). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Финансовый контроль
   Фінансовий контроль

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
місцеві органи влади -- местные органы власти -- виконавча влада на місцях -- исполнительная власть на местах -- голови місцевих держадміністрацій -- главы госадминистраций -- владні повноваження -- властные полномочия -- державний контроль на місцях -- государственный контроль на местах -- принципи роботи місцевих органів Держфінінспекції -- принципы работы местных органов Госфининспекции -- плани роботи місцевих Держфінінспекцій -- планы работы местных Госфининспекций -- територіальні громади -- территориальные общины -- інтереси територіальних громад -- интересы территориальных общин
Анотація: Про реформу місцевого самоврядування в Україні, яка проводиться з метою посилення ролі місцевих органів влади, забезпечення їх достатніми ресурсами та повноваженнями для здійснення покладених на них обов'язків щодо реалізації державної політики на регіональному рівні.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території, указ Президента \о произв.\; Концепція реформування місцевого самоврядування і територіальної організації влади в Україні \о произв.\; Європейська хартія місцевого самоврядування \о произв.\; Положення про планування контрольно-ревізійної роботи, затверджене наказом ГоловКРУ № 319 \о произв.\; Про місцеві державні адміністрації, закон України \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Кіндюк, Борис (доктор юридичних наук; професор кафедри конституційного адміністративного та міжнародного права; Маріупольський державний університет).
    "Анонімна записка про потребу обмежети владу гетьмана" як пропозиція реформування державно-управлінських відносин у Гетьманщині в XVIII ст. / Б. В. Кіндюк, Т. Безрук // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 245-251. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.3(2УКР)
Рубрики: Право
   История государства и права, 18 ст.

   Історія держави і права, 18 ст.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анонимные записки -- анонімні записки -- архивные документы -- архівні документи -- властные полномочия -- владні повноваження -- гетманы -- гетьмани -- государственное управление -- державне управління -- диктатуры -- диктатури -- исторические источники -- історичні джерела -- казацкая старшина -- козацька старшина -- коррупция -- корупція -- ограничительные предложения -- обмежувальні пропозиції -- органы государственной власти -- органи державної влади -- протекционизм -- протекціонізм -- судебная власть -- судова влада -- управленческая реформа -- управлінська реорма -- финансовые злоупотребоения -- фінансові зловживання -- гетьманщина
Анотація: Розглядаються основні положення «Анонімної записки про потребу обмежити владу гетьмана» як важливого джерела політичної та правової думки доби Гетьманщини, що розкриває сутність взаємовідносин між гетьманом та козацькою старшиною. Документ містить пропозиції до російського монарха щодо впорядкування та обмеження владних повноважень гетьмана, подолання таких негативних для держави явищ, як диктатура, корупція, протекціонізм, залежна судова влада, витрачання державних коштів в особистих цілях. На підставі аналізу тексту Записки у статті висунуто гіпотезу щодо часу складення та соціального походження її автора чи групи авторів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Безрук, Тетяна Василівна (аспірант кафедри конституційного адміністративного та міжнародного права; Маріупольський державний університет); Анонимная записка о необходимости ограничить власть гетмана, документ 1722-1727 гг. \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Савчин, Михайло Васильович (доктор юридичних наук; доцент; професор кафедри адміністративного, фінансового, інформаційного та європейського публічного права ).
    Реформування місцевого самоврядування в Україні в контексті соцієнтального конституціоналізму / М. В. Савчин // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 116-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Динамізм мереживної публічної влади ; Гетерархія сучасного суспільства, структура мереживної публічної влади та реформа місцевого самоврядування. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400(4УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административная реформа -- адміністративна реформа -- властные полномочия -- владні повноваження -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- делиберативная демократия -- деліберативна демократія -- конституционализм -- конституціоналізм -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- публичная власть -- публічна влада -- сетевая публичная власть -- мереживна публічна влада -- социэтальный конституционализм -- соціетальний конституціоналізм -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление
Анотація: Розкрито зміст доктрини соціетального конституціоналізму, елементом якого є реально гарантоване місцеве самоврядування. Висвітлено ступінь взаємодії місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства у контексті деліберативної демократії. Сформульовано висновок про тенденції формування мереживно-центричного типу організації публічної влади.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Право_Укр_2014_9\12.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; Конституція України, основний закон \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)