Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воспитательное влияние<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ківалова, Т. С. (доктор юридичних наук; професор кафедри цивільного права Одеської національної юридичної академії).
    Принципи та функції цивільно-правової недоговірної відповідальності / Т. С. Ківалова // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2010. - № 4. - С. 72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
цивільно-правова відповідальність -- недоговірна відповідальність -- відшкодування збитків -- шкода -- виплата -- компенсація -- виховно-попереджувальна функція -- репресивна функція -- компенсаційна функція -- невідворотність покарання -- принцип відшкодування шкоди -- принцип відповідальності -- покарання -- виховний вплив -- відновлення порушених цивільних прав -- відшкодування витрат -- гражданско-правовая ответственность -- недоговорная ответственность -- возмещение ущерба -- вред -- выплата -- компенсация -- воспитательно-предупредительная функция -- репрессивная функция -- компенсационная функция -- неотвратимость наказания -- принцип возмещения вреда -- принцип ответственности -- наказание -- воспитательное влияние -- восстановление нарушенных гражданских прав -- возмещение затрат
Анотація: Стаття присвячена розгляду питань щодо визначення та характеристики принципів та функцій цивільно-правової недоговірної відповідальності. Встановлено загальні та спеціальні принципи цивільної недоговірної відповідальності, визначено поняття, властивості та коло функцій, які виконуються інститутом цивільно-правової недоговірної відповідальності. Окрема увага приділена аналізу "компенсаційно-відновлювальної" функції, співвідношення понять "компенсація" і "відшкодування збитків".

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Про авторське право і суміжні права, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пономарьов, Олександр Семенович (кандидат технічних наук; професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.580.42
Рубрики: Педагогическое общение
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній діалог -- рефлексія -- педагогічне спілкування -- виховний вплив -- внутренний диалог -- рефлексия -- педагогическое общение -- воспитательное влияние -- філософія діалогу -- философия диалога
Анотація: Розглянуто основні положення філософії діалогу з позицій як історичного її розвитку, так і змістовного аспекту.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- биогенетическая терия развития личности -- біогенетична теорія розвитку особистості -- виховання особистості -- виховний вплив -- воспитание личности -- воспитательное влияние -- личность -- манипулятивная педагогика -- маніпулятивна педагогіка -- особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- персоналистическая теория развития личности -- персоналістична теорія розвитку особистості -- психолого-педагогическая наука -- психолого-педагогічна наука -- социогенетическая теория развития личности -- соціогенетична теорія розвитку особистості -- сприяння -- теории развития личности -- теорії розвитку особистості
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)