Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=глокальні виміри маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бех, Катерина Анатоліївна (аспірант).
    Індикатори глокальних вимірів маркетингового середовища діяльності ТНК [Текст] / К. А. Бех // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 8. - С. 18-22 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.298
Рубрики: Економіка
   Міжнародне підприємництво. Зовнішньоекономічна дільність підприємств

   Экономика

   Международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия

Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- ТНК -- глобальні виміри маркетинга -- локальні виміри маркетинга -- глокальні виміри маркетинга -- фактори STEEPLE-аналізу -- маркетингове середовище ТНК -- товарна політика ТНК -- цінова політика ТНК -- політика розподілу та просування товарів -- маркетингова політика ТНК -- транснациональные корпорации -- глобальные измерения маркетинга -- локальные измерения маркетинга -- глокальные измерения маркетинга -- факторы STEEPLE-анализа -- маркетинговая среда ТНК -- товарная политика ТНК -- ценовая политика ТНК -- политика распределения и продвижения товаров -- маркетинговая политика ТНК
Анотація: Подано підхід до виокремлення індикаторів глокальних вимірів маркетингового середовища діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК) та їх групування за масштабом територіального охоплення й за факторами STEEPLE-аналізу. Узагальнено та систематизовано фактори маркетингового середовища, які впливають на товарну та цінову політику, політику розподілу та просування товарів ТНК у різних країнах. Висвітлено вплив вимірів маркетингового середовища ТНК на прикладах з діяльності таких корпорацій, як «Continental Airlines», «Deutsche Telekom», «Ferrero», «Kellogg», «Nestle», «Procter & Gamble» і «Unil ever».


Дод.точки доступу:
Nestle, компания \о ней\; Prokter&Gamble, компанія \о ней\; Ferrero, компанія \о ней\; Kellogg, компанія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)