Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=глокальні виміри маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бех, Катерина Анатоліївна
(аспірант).
Індикатори глокальних вимірів маркетингового середовища діяльності ТНК [Текст] / К. А. Бех> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. -
№ 8
. - С. 18-22 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.9
ББК
65.298
Рубрики:
Економіка
Міжнародне підприємництво. Зовнішньоекономічна дільність підприємств
Экономика
Международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації
--
ТНК
--
глобальні
виміри
маркетинга
--
локальні
виміри
маркетинга
--
глокальні
виміри
маркетинга
--
фактори STEEPLE-аналізу
--
маркетингове середовище ТНК
--
товарна політика ТНК
--
цінова політика ТНК
--
політика розподілу та просування товарів
--
маркетингова політика ТНК
--
транснациональные корпорации
--
глобальные измерения
маркетинга
--
локальные измерения
маркетинга
--
глокальные измерения
маркетинга
--
факторы STEEPLE-анализа
--
маркетинговая среда ТНК
--
товарная политика ТНК
--
ценовая политика ТНК
--
политика распределения и продвижения товаров
--
маркетинговая политика ТНК
Анотація:
Подано підхід до виокремлення індикаторів глокальних вимірів маркетингового середовища діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК) та їх групування за масштабом територіального охоплення й за факторами STEEPLE-аналізу. Узагальнено та систематизовано фактори маркетингового середовища, які впливають на товарну та цінову політику, політику розподілу та просування товарів ТНК у різних країнах. Висвітлено вплив вимірів маркетингового середовища ТНК на прикладах з діяльності таких корпорацій, як «Continental Airlines», «Deutsche Telekom», «Ferrero», «Kellogg», «Nestle», «Procter & Gamble» і «Unil ever».
Дод.точки доступу:
Nestle, компания \о ней\; Prokter&Gamble, компанія \о ней\; Ferrero, компанія \о ней\; Kellogg, компанія \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)