Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=дефицит доверия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   65.290в7-2
   Є 40


    Загорняк, Наталія Борисівна (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту бізнесу; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Споживацька цінність у системі управління організацією : компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 164-171. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
акционеры -- акціонери -- дефицит доверия -- дефіцит довіри -- корпоративная социальная эффективность -- корпоративна соціальна ефективність -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- послекризичные периоды -- післякризові періоди -- потребительская ценность товара -- споживацька цінність товару -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- теоретические основы -- теоретичні основи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- стратегічне управління -- стратегическое управление
Анотація: Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживальну цінність при формуванні стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимального широкого кола стейкхолдеров, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації в умовах посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)