Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=дефицит доверия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
65.290в7-2
Є 40
Загорняк, Наталія Борисівна
(доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту бізнесу; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
Споживацька цінність у системі управління організацією : компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 164-171. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.290в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
акционеры
--
акціонери
--
дефицит
доверия
--
дефіцит довіри
--
корпоративная социальная эффективность
--
корпоративна соціальна ефективність
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
послекризичные периоды
--
післякризові періоди
--
потребительская ценность товара
--
споживацька цінність товару
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
стейкхолдеры
--
стейкхолдери
--
теоретические основы
--
теоретичні основи
--
управленческие стратегии
--
управлінські стратегії
--
стратегічне управління
--
стратегическое управление
Анотація:
Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживальну цінність при формуванні стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимального широкого кола стейкхолдеров, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації в умовах посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)