Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дифузія інновацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шалболова, У. Ж. (доктор економічних наук; Кызылординский государственный университет имени Коркыт Ата; Казахстан).
    Моделирование диффузии инноваций на макроуровне / У. Ж. Шалболова, О. И. Махницкая, М. А. Елпанова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 456-467 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23(5КАЗ)-2 + 65.012.2(5КАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновациионная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновации -- інновації -- макроуровень -- макрорівень -- моделювання диффузії інновацій -- моделирование диффузии инноваций -- регионы Казахстана -- регіони Казахстану -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- сотовая связь -- сотовий зв'язок -- мобильные коммуникации -- мобільні комунікації -- 4 G -- інформаційні технології -- информационные технологии
Анотація: Рассмотрены проблемы распространения инноваций в масштабах экономики Казахстана. Установлены факторы, определяющие скорость распространения инноваций. В основу разработанной модели диффузии инноваций положено ранжирование регионов по весу показателей в общей структуре национальной экономики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Махницкая, О.И. (Кызылординский государственный университет имени Коркыт Ата; Казахстан); Елпанова, М.А. (Кызылординский государственный университет имени Коркыт Ата; Казахстан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Циганов, С. А. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародних фінансів Інституту міжнародних відносин).
    Інновації як об'єкт впливу міжнародного фінансового капіталу в умовах циклічних змін економіки / С. А. Циганов, Н. М. Процун // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2014. - № 10. - С. 73-86 : 4 рис., 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.268
Рубрики: Економіка
   Міжнародні фінансові відносини

   Экономика

   Международные финансовые отношения

Кл.слова (ненормовані):
циклічні коливання у економіці -- циклы колебаний в экономике -- циклічність економіки -- цикличность экономики -- мальтузіанська пастка -- мальтузианская ловушка -- техніко-економічні парадигми -- технико-экономические парадигмы -- міжнародний фінансовий капітал -- международный финансовый капитал -- дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- хвилі Кондратьєва -- волны Кондратьева -- Кондратьєва хвилі -- Кондратьева волны -- інноваційна активність -- инновационная активность -- світова інноваційна активність -- мировая инновационная активность -- галузеві базові інновації -- отраслевые базовые инновации -- цикли економічної активності -- циклы экономической активности -- К-хвилі -- К-волны -- технологічні цикли -- технологические циклы
Анотація: Розглянуто підходи науковців до циклічності економічних процесів у різних країнах світу та ролі в них інновацій. Проаналізовано основні фази циклів та визначено вплив на них міжнародного фінансового капіталу. Наведено шляхи вирішення питань, пов’язаних із циклічністю економіки. Запропоновано модель модернізаційного розвитку галузі при виконанні імітаційної стратегії. Визначено передумови виникнення таких технологічних пасток, як мальтузіанська й модернізаційна, обґрунтовано способи їх уникнення та ліквідації. Наведено шляхи інноваційного розвитку України крізь призму залучення й розвитку міжнародного фінансового капіталу. (С. 73–86)


Дод.точки доступу:
Процун, Н. М. (аспірантка кафедри міжнародних фінансів Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Знайти схожі

3.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;).
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23ві + 65.012.2в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Маркетинговое моделирование

   Маркетингове моделювання

Кл.слова (ненормовані):
Баса модель -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновационный продукт -- інноваційний продукт -- макроуровень -- макрорівень -- модель Баса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- финансирование рекламы -- фінансування реклами -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- рыночный спрос -- ринковий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)