Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=дослідження споживацьких преференцій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Можливості використання мобільних телефонів в управлінні ланцюгом постачання [Текст] : на прикладі останньої ланки в ланцюгу постачань / Кіба-Яняк М., К. Чеба, А. Баранєчка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 426-435 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-моделирование -- бізнес-моделювання -- исследование потребительских преференций -- дослідження споживацьких преференцій -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- мобильные технологии -- мобільні технології -- телефонная связь -- телефонний зв'язок -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюгом постачань
Анотація: Описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Баранєчка, Анна (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Зелена Гора; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)