Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=духовно-ценностный потенциал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Рогова, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Шляхи розкриття
духовно
-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовно
-моральна освіта
--
духовно
-моральне виховання
--
духовно
-моральное воспитание
--
духовно
-моральное образование
--
духовно
сть в образовании
--
духовно
-
ценностный
потенциал
--
духовно
-ціннісний потенціал
--
светская школа
--
светское образование
--
світська освіта
--
світська школа
--
современная школа
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
сучасна школа
--
философия воспитания
--
философия образования
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
христианская этика
--
христианское воспитание
--
християнська етика
--
християнське виховання
--
ценности
--
цінності
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття
духовно
-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)