Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=духовный смысл человека<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Громов, В. Е.
(Национальный горный университет; Днепропетровск).
Философский поиск духовного
смысл
а
человека
и гуманитарный кризис в современном украинском обществе / В. Е. Громов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 24-30. - Література : С.30 : 11 назв
УДК
1
ББК
87.5
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
метафизическая ответственность
--
метафізична відповідальність
--
трансцендентний проект
--
трансцендентный проект
--
гуманитаризация образования
--
гуманитарный кризис
--
гуманітаризація освіти
--
гуманітарна криза
--
духовний сенс людини
--
духовність
--
духовность
--
феномен духовності
--
феномен духовности
--
духовный
смысл
человека
--
идеология
--
ідеологія
--
космо-теоцентрическая парадигма
--
космо-теоцентрічна парадигма
--
людська тотальність
--
современное общество
--
сучасне суспільство
--
украинское общество
--
українське суспільство
--
философия
человека
--
философская антропология
--
філософія людини
--
філософська антропологія
--
человеческая тотальность
Анотація:
Методологический подход к исследованию феномена духовности автор связывает с принципом экзистенциального единства разума, переживания, воли, веры как аспектов человеческого мироотношения. Автор исходит из убеждения о неуклонной активизации человеческо й субъективности в духовном развитии общества. Воссоздавая космо-теоцентрическую конструкцию вектора развития общества, автор исходил также из очевидности особого сущностного положения
человека
в бытии как "проекта Трансцендентного". Проблема духовнос ти
человека
в истории культуры так или иначе является сквозной, архетипической. Переход современного общества к космо-теоцентрической парадигме мировоззрения подготовлен противоречиями его технологического и культурного развития. В условиях возрастани я силы сознательного влияния социума на самого себя многое в утверждении этого мировоззрения зависит от идейного направления людей в сфере культуры и ментальных качеств субъектов культурной деятельности. Важнейшая роль в духовном возрастании людей при надлежит и гуманизации образования. Самым серьёзным препятствием на пути их духовной трансформации является мировоззренческий антропоцентризм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Рогова, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 7
. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини
--
духовні цінності
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
духовные ценности
--
духовный
смысл
человека
--
культура и образование
--
культура і освіта
--
культуроцентрическое образование
--
культуроцентрична освіта
--
постмодернизм в образовании
--
постмодернізм в освіті
--
религиозная культура
--
релігійна культура
--
философия образования
--
философия постмодерна
--
філософія освіти
--
філософія постмодерна
Анотація:
Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)