Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=естественно-научная картина мира<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кириленко, Катерина (кандидат філософських наук; завідувач кафедри філософії; Київський національний університет культури і мистецтв).
    Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
гуманітрана картина світу -- природничо-наукова картина світу -- інтеграція гуманітарних знань -- інтеграція природничо-наукових знань -- єдине природничо-гуманітарне знання -- зміст університетстької освіти -- гуманитарная картина мира -- естественно-научная картина мира -- интеграция гуманитарных знаний -- интеграция естественнонаучных знаний -- единое естественно-гуманитарное знание -- содержание университетского образования -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- вища освіта -- высшее образование -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософські дисципліни -- философские дисциплины -- філософія життя -- философия жизни
Анотація: Наголошується, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Доводиться, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Пропонуються шляхи і механізми реалізації такого підходу.



Знайти схожі

2.


    Рудишин, Сергій (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін).
    Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естественно-научная картина мира -- картина світу -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- природничо-наукова картина світу -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- школьное начальное образование
Анотація: Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про природничо-наукову картину світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)