Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=здоровьесохраняющая среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації освіти МОН України).
    Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критерії / Т. Бережна // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесохраняющая среда -- моделювання здоров'язбережувального середовища -- моделирование здоровьесохраняющей среды -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- структурно-функціональна модель -- структурно-функциональная модель -- форми роботи -- формы работы
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти понять "модель" та "моделювання". Пропонується алгоритм моделювання процесу формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито сутність процесу моделювання здоров'язбережувального середовища ЗНЗ. Визначено мету, завдання, обрано методологічні підходи й принципи моделювання. Охарактеризовано структурні компоненти, відповідні критерії й показники здоров'язбережувального середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\7.pdf

Знайти схожі

2.


    Лісневська, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри теорії і методики дошкільної освіти).
    Здоров'язбережувальне середовище: яким воно має бути / Н. Лісневська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 10-15 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- валеологія -- фізичне виховання -- фізичний розвиток -- валеологічне виховання -- дидактичні ігри -- гімнастика -- дні здоров'я -- фізкультурні свята -- оздоровчі технології -- руховий режим -- загартувальні процедури -- фізкультурні хвилинки -- народні ігри -- рухливі ігри -- ігри-естафети -- ароматерапія -- фітотерапія -- естетотерапія -- музикотерапія -- арт-терапія -- кінезорефлексотерапія -- казкотерапія -- кольоротерапія -- піскотерапія -- психогімнастика -- трудова діяльність -- старша група -- кулінарна діяльність -- кулинарная деятельность -- старшая группа -- трудовая деятельность -- психогимнастика -- пескотерапия -- цветотерапия -- сказкотерапия -- кинезорефлексотерапия -- арт-терапия -- музыкотерапия -- эстетотерапия -- фитотерапия -- аромотерапия -- игры-эстафеты -- народные игры -- подвижные игры -- подвижный режим -- физкультурные минутки -- закаливающие процедуры -- оздоровительные технологии -- физкультурные праздники и развлечения -- дни здоровья -- гимнастика -- дидактические игры -- валеологическое воспитание -- физическое развитие -- физическое воспитание -- валеология -- здоровьесохраняющая среда
Анотація: Мова йде про те, як налагодити системну роботу у напрямі здоров'язбереження дітей.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Наші діти, фотоконкурс \о нем\; Міцне серце - здорова людина, валеологічне заняття для дітей старшої групи \о произв.\; Роздягни картоплину, гра \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)