Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=известные люди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Календар пам'ятних дат на 2014 рік [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 12. - вкладка : цв.ил. . - ISSN 0130-5263
ББК 92 я
Рубрики: Довідкові видання
   Справочные издания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
урочисті дати -- торжественные даты -- урочисті події -- торжественные события -- історичні діячі -- исторические деятели -- відомі люди -- известные люди
Анотація: Календар містить пам'ятны дати, пов'язані з історичними. науковими, культурними діячами України.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Мадіяваті, Путу Ніна (викладач програм управління Телекомунікаційного унірверситету; м.Бандунг; Індонезія).
    Відомі люди в реклами та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів [Текст] / П. Н. Мадіяваті, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 109-116 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ІНЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- звездные личности -- зіркові особи -- известные люди -- відомі люди -- общество потребителей -- суспільство споживачів -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- мотивації споживачів -- мотивации потребителей -- публичная поддержка товара знаменитостью -- публічна підтримка товару знаменитістю -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рекомендательность -- рекомендаційність -- религиозность -- релігійність -- торговая реклама -- торговельна реклама -- халяльные сертификаты -- халяльні сертифікати
Анотація: За допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор «зірки», за результатами аналізу, виявився набагато бльш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов'язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Прадана, Махір (викладач факультету бізнесу та комунікацій Телекомунікаційного унірверситету; м.Бандунг; Індонезія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)