Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инклюзивное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- инклюзия -- освітня інтеграція -- образовательная интеграция -- освітні рівні -- образовательные уровни -- форми навчання дітей -- формы обучения детей -- інклюзивні форми навчання -- инклюзивные формы обучения -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти с психофізичними порушеннями -- дети с психофизическими нарушениями -- моделі інклюзії -- модели инклюзии -- північноамериканська модель інклюзії -- североамериканская модель инклюзии -- особистісно орієнтована освітня інтеграція -- личнличностно ориентированная образовательная технология -- система диференційованих класів -- система дифференцированных классов -- основні класи -- основные классы -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- класи компенсуючого і розвивального навчання -- классы компенсирующего и развивающего обучения -- соціально-педагогічні класи -- социально-педагогические классы -- зарубіжний досвід
Анотація: Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Самбор, А. М.
    Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Література : С.39 : 9 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инклюзивное образование -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- практические занятия -- практичні заняття -- трудове навчання -- трудовое обучение -- учителя труда -- учителя трудового обучения -- вчителі трудового навчання
Анотація: Досліджуються можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах, а також дослідження результатів, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Куцевич, В. В.
    Організація архітектурного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-22 . - ISSN 0135-1699
ББК 74.3 + 38.712
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Инклюзивное образование

   Громадські будівлі та споруди

   Общественные здания и сооружения

Кл.слова (ненормовані):
нормативна база -- нормативная база -- архітектурне безбар'єрне середовище -- архитектурная безбарьерная среда -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- дети с ограниченными физическими возможностями -- ергономічні габаритні схеми -- эргономичные габаритные схемы
Анотація: Розглянуто проблеми організації архітектурного безбар'єрного середовища у загальноосвітніх школах з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами (з вадами фізичного та психічного розвитку, в т. ч. дітей-інвалідів). Наведені приклади умов для забезпечення безперешкодного доступу до будинків, приміщень, елементів земельних ділянок такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарата, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних кріслах-колясках, і дітей з вадами слуху та зору.

Утримувачі документа:
ІНСО ПДАБА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Скрипник, Тетяна (доктор психологічних наук; завідуючий лабораторією корекції розвитку дітей з аутизмом).
    Аутична дитина в дитсадку. Організація психолого-педагогічного супроводу / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 10-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Социальная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- діти з особливими потребами -- аутизм -- адаптація дитини -- міждисциплінарна взаємодія -- предметно-соціальне середовище -- інклюзивне навчання -- група сопроводу -- корекційні педагоги -- корекційно-розвивальна робота -- специальное образование -- дети с особенными потребностями -- адаптация ребенка -- междисциплинарное взаимодействие -- предметно-социальная среда -- сопровождающая группа -- коррекционные педагоги -- коррекционно-развивающая деятельность -- инклюзивное обучение
Анотація: Про досягнення українських фахівців щодо організації психолого-педагогічного супроводу аутичної дитини в дитсадку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

6.


    Кияновський, Артем (кандидат педагогічних наук; заслужений працівник освіти України; директор).
    Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина / А. Кияновський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 3-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна особистість -- интеллектуальная личность -- експеріментальні навчальні заклади -- экспериментальные учебные заведения -- патріоти-громадяні -- патриот-гражданин -- експериментальна діяльність -- экспериментальная деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні заклади гуманітарного спрямування -- учебные учреждения гуманитарной направленности -- літне оздорвлення -- летнее оздоровление -- літні мовні зміни -- летние языковые смены -- Рік англійської мови -- Год английского языка -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інформаційна політика ШГП -- информационная политика ШГТ -- предметні тижні -- предметные недели -- громадсько-патріотичне виховання -- гражданско-патриотическое воспитание
Анотація: Розглядаються особливості освітнього процесу в Школі гуманітарної праці (м. Херсон). Він репрезентується за напрямами: НВК "ШГП" ХОР-експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня, досягнення учнів ШГП, літнє оздоровлення (профільна зміна), літня мовна зміна, 2016-й - Рік англійської мови, інклюзивне навчання, зустрічі з цікавими особистостями, духовне зростання патріота-громадянина, інформаційна політика ШГП, предметні тижні. Аргументовано, що саме в такий спосіб забезпечується розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина.


Дод.точки доступу:
Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о ней\; НВК "ШГП" ХОР, освітній заклад \о нем\

Знайти схожі

7.


    Засенко, В. В.
    Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дети с особыми потребностями -- дети-инвалиды -- діти з особливими потребами -- діти-інваліди -- загальна середня освіта -- инклюзивное обучение -- інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- образование инвалидов -- общее среднее образование -- освіта інвалідів -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- психокорекційна допомога -- психокоррекционная помощь -- середня освіта -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка -- среднее образование -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы
Анотація: Йдеться про розв'язання проблем загальноосвітньої школи і системи освіти осіб з особливими потребами. Акцентовано увагу на розроблення науково-теоретичних засад і особливостях навчально-методичного забезпечення здобуття освіти такими особами.


Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Пасічник, В. В.
    Інформаційно-технологічний супровід особистісно-орієнтованого навчання як домінантна освітня тенденція [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 829: Інформаційні системи та мережі. - С. 215-227. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Компьютерные технологии
   Комп'ютерні технології

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии -- комп'ютерні технології -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- инклюзивное обучение -- інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Шестакевич, Т. В.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)