Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=инклюзивное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
интегрированное
обучение
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна педагогіка
--
инклюзивная педагогика
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
інтегрована освіта
--
интегрированное образование
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
діти з особливостями розвитку
--
дети с особенностями развития
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
моделі навчання дітей
--
модели обучения детей
Анотація:
Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
инклюзия
--
освітня інтеграція
--
образовательная интеграция
--
освітні рівні
--
образовательные уровни
--
форми навчання дітей
--
формы обучения детей
--
інклюзивні форми навчання
--
инклюзивные формы обучения
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
діти с психофізичними порушеннями
--
дети с психофизическими нарушениями
--
моделі інклюзії
--
модели инклюзии
--
північноамериканська модель інклюзії
--
североамериканская модель инклюзии
--
особистісно орієнтована освітня інтеграція
--
личнличностно ориентированная образовательная технология
--
система диференційованих класів
--
система дифференцированных классов
--
основні класи
--
основные классы
--
інклюзивні класи
--
инклюзивные классы
--
класи компенсуючого і розвивального навчання
--
классы компенсирующего и развивающего обучения
--
соціально-педагогічні класи
--
социально-педагогические классы
--
зарубіжний досвід
Анотація:
Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf
Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Самбор, А. М.
Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 36-39. - Література : С.39 : 9 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
инклюзивное
образование
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна освіта
--
практические занятия
--
практичні заняття
--
трудове навчання
--
трудовое
обучение
--
учителя труда
--
учителя трудового обучения
--
вчителі трудового навчання
Анотація:
Досліджуються можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах, а також дослідження результатів, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Куцевич, В. В.
Організація архітектурного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич> // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 17-22 . - ISSN 0135-1699
ББК
74.3 + 38.712
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Инклюзивное
образование
Громадські будівлі та споруди
Общественные здания и сооружения
Кл.слова (ненормовані):
нормативна база
--
нормативная база
--
архітектурне безбар'єрне середовище
--
архитектурная безбарьерная среда
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
діти з обмеженими фізичними можливостями
--
дети с ограниченными физическими возможностями
--
ергономічні габаритні схеми
--
эргономичные габаритные схемы
Анотація:
Розглянуто проблеми організації архітектурного безбар'єрного середовища у загальноосвітніх школах з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами (з вадами фізичного та психічного розвитку, в т. ч. дітей-інвалідів). Наведені приклади умов для забезпечення безперешкодного доступу до будинків, приміщень, елементів земельних ділянок такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарата, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних кріслах-колясках, і дітей з вадами слуху та зору.
Утримувачі документа:
ІНСО ПДАБА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Скрипник, Тетяна
(доктор психологічних наук; завідуючий лабораторією корекції розвитку дітей з аутизмом).
Аутична дитина в дитсадку. Організація психолого-педагогічного супроводу / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 12
. - С. 10-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.6
Рубрики:
Соціальна педагогіка
Социальная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта
--
діти з особливими потребами
--
аутизм
--
адаптація дитини
--
міждисциплінарна взаємодія
--
предметно-соціальне середовище
--
інклюзивне навчання
--
група сопроводу
--
корекційні педагоги
--
корекційно-розвивальна робота
--
специальное образование
--
дети с особенными потребностями
--
адаптация ребенка
--
междисциплинарное взаимодействие
--
предметно-социальная среда
--
сопровождающая группа
--
коррекционные педагоги
--
коррекционно-развивающая деятельность
--
инклюзивное
обучение
Анотація:
Про досягнення українських фахівців щодо організації психолого-педагогічного супроводу аутичної дитини в дитсадку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
6.
Кияновський, Артем
(кандидат педагогічних наук; заслужений працівник освіти України; директор).
Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина / А. Кияновський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 3-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна особистість
--
интеллектуальная личность
--
експеріментальні навчальні заклади
--
экспериментальные учебные заведения
--
патріоти-громадяні
--
патриот-гражданин
--
експериментальна діяльність
--
экспериментальная деятельность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
навчальні заклади гуманітарного спрямування
--
учебные учреждения гуманитарной направленности
--
літне оздорвлення
--
летнее оздоровление
--
літні мовні зміни
--
летние языковые смены
--
Рік англійської мови
--
Год английского языка
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
інформаційна політика ШГП
--
информационная политика ШГТ
--
предметні тижні
--
предметные недели
--
громадсько-патріотичне виховання
--
гражданско-патриотическое воспитание
Анотація:
Розглядаються особливості освітнього процесу в Школі гуманітарної праці (м. Херсон). Він репрезентується за напрямами: НВК "ШГП" ХОР-експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня, досягнення учнів ШГП, літнє оздоровлення (профільна зміна), літня мовна зміна, 2016-й - Рік англійської мови, інклюзивне навчання, зустрічі з цікавими особистостями, духовне зростання патріота-громадянина, інформаційна політика ШГП, предметні тижні. Аргументовано, що саме в такий спосіб забезпечується розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина.
Дод.точки доступу:
Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о ней\; НВК "ШГП" ХОР, освітній заклад \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Засенко, В. В.
Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 4
. - С. 19-23. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
376
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дети с особыми потребностями
--
дети-инвалиды
--
діти з особливими потребами
--
діти-інваліди
--
загальна середня освіта
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивне навчання
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
образование инвалидов
--
общее среднее образование
--
освіта інвалідів
--
особливі освітні потреби
--
особые образовательные потребности
--
психокорекційна допомога
--
психокоррекционная помощь
--
середня освіта
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
--
среднее образование
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
Анотація:
Йдеться про розв'язання проблем загальноосвітньої школи і системи освіти осіб з особливими потребами. Акцентовано увагу на розроблення науково-теоретичних засад і особливостях навчально-методичного забезпечення здобуття освіти такими особами.
Знайти схожі
>
8.
06
Л 89
Львівська політехніка
Пасічник, В. В.
Інформаційно-технологічний супровід особистісно-орієнтованого навчання як домінантна освітня тенденція [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич> //
Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. -
№ 829
: Інформаційні системи та мережі. - С. 215-227. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
004.942:37
Рубрики:
Компьютерные технологии
Комп'ютерні технології
Освіта
Образование
Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии
--
комп'ютерні технології
--
освіта
--
образование
--
навчання
--
обучение
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивне навчання
Дод.точки доступу:
Шестакевич, Т. В.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)