Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=интеграция гуманитарных знаний<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кириленко, Катерина
(кандидат філософських наук; завідувач кафедри філософії; Київський національний університет культури і мистецтв).
Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
гуманітрана картина світу
--
природничо-наукова картина світу
--
інтеграція гуманітарних знань
--
інтеграція природничо-наукових знань
--
єдине природничо-гуманітарне знання
--
зміст університетстької освіти
--
гуманитарная картина мира
--
естественно-научная картина мира
--
интеграция
гуманитарных
знаний
--
интеграция
естественнонаучных
знаний
--
единое естественно-гуманитарное знание
--
содержание университетского образования
--
університетська освіта
--
университетское образование
--
гуманітарні знання
--
гуманитарные знания
--
вища освіта
--
высшее образование
--
учбові дисципліни
--
учебные дисциплины
--
філософські дисципліни
--
философские дисциплины
--
філософія життя
--
философия жизни
Анотація:
Наголошується, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Доводиться, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Пропонуються шляхи і механізми реалізації такого підходу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)