Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кандидат в президенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гриценко, А.
    Передвиборча програма кандидата на пост Президента України "Присягаю народу України" Гриценко Анатолій Степанович / А. Гриценко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 10. - С. 61-63. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Політична діяльність, 2010 р.

   Политика. Политология

   Политическая деятельность

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вибори -- передвиборчі програми -- вибори президента -- кандидат в президенти -- выборы -- предвыборные программы -- выборы президента -- кандидат в президенты
Анотація: Міститься текст предвиборної програми кандидата в президенти України А. С. Гриценка.


Дод.точки доступу:
Гриценко, А. С. (кандидат в президенти України) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Барановська, Ю. В. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету).
    Роль мозкових центрів у президентських кампаніях США / Ю. В. Барановська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 148-153. - Бібліографія : С.153 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   США
Кл.слова (ненормовані):
виборчі кампанії -- дослідницькі інститути -- избирательные кампании -- исследовательские институты -- кандидат в президенти -- кандидат в президенты -- мозговые центры -- мозкові центри -- политические советы -- политическое консультирование -- політичне консультування -- політичні поради -- президентские выборы в США -- президентські вибори -- фабрики думок -- фабрики мысли
Анотація: Проаналізовано роль мозкових центрів у президентських кампаніях США. Доведено, що роль та вплив мозкових центрів дуже великі та вигідні не тільки для кандидата в президенти США, але й для самих мозкових центрів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)