Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=качество сервису<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)