Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=классификация методов обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Соснова, Катерина (учитель КЗ ЗСШ №44 м. Дніпродзержинська).
    Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках мови [Текст] / К. Соснова // Дивослово : науково-методичний журнал міністарства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 7. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 6, 9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр) + 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика викладання української літератури

   Методика преподавания украинского языка

   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання мови -- викладання літератури -- комунікативна компетентність -- комунікативно-функційний підхід до викладання -- особистісно орієнтоване навчання -- класифікації методів навчання -- когнітивні методи навчання -- методи навчання -- метод емпатії -- навчальні вправи -- навчальні тренінги -- евристичне спостереження -- метод дослідження -- метод помилок -- метод редагування -- навчальні ігри -- креативні методи навчання -- бліц-турнір -- вільне письмо -- інетелектуальна хвилинка -- скарбниця слова -- приховані слова -- методи організації навчання -- активізуючі запитання -- спостереження над мовним матеріалом -- самоперевірка -- взаємоперевірка -- вибіркові диктанти -- преподавание языка -- преподавание литературы -- комуникативная компетентность -- комуникативно-функциональный подход к преподаванию -- личностно ориентированное воспитание -- когнитивные методы обучения -- методы обучения -- метод эмпатии -- учебные упражнения -- учебные тренинги -- эвристическое наблюдение -- метод исследования -- метод ошибок -- метод редактирования -- учебные игры -- креативные методы обучения -- блиц-турнир -- свободное письмо -- интеллектуальная минутка -- сокровищница слова -- скрытые слова -- методы организации обучения -- активизирующие вопросы -- наблюдение над языковым материалом -- самопроверка -- взаимопроверка -- выборочные диктанты -- классификация методов обучения -- самодиктант -- завдання на узагальнено-прикладну орієнтацію -- завдання з ключем -- навчальні тести -- українська література -- письменники України -- твори українських письменників -- плани уроків -- 6 клас -- задания на обобщенно-прикладную ориентацию -- задания с ключем -- учебные тесты -- украинская литература -- писатели Украины -- произведения украинских писателей -- планы уроков -- 6 класс
Анотація: Методи роботи з учнями на уроках української мови та план уроку української мови з вивчення вірша Ліни Костенко "дощ полив (6 клас).

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна (поет; письменник ; 1930-) \о ней\; "Дощ полив...", вірш \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Нечипоренко, Катерина (викладач кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетнтісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- початкова освіта -- начальное образование -- класифікація методів навчання -- классификация методов обучения -- індкутивні методи -- индуктивные методы -- дедуктивні методи -- дедуктивные методы -- репродуктивнаі методи -- репродуктивные методы -- проблемно-пошукові методи -- проблемно-поисковые методы -- евристична бесіда -- эвристическая беседа -- метод пізнавальних ігор -- метод познавательных игр -- метод мозкової атаки -- метод мозговой атаки -- метод ключових запитань -- метод ключевых вопросов -- метод інциденту -- метод инциндента -- метод синектики -- метод синектики
Анотація: Проаналізовано сутність методів навчання та розкрито їх потенційні можливості у реалізації компетентісного підходу в початковій освіті.


Знайти схожі

3.


    Андросова, Наталя (викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- поєднання методів навчання -- соединение методов обучения -- дидактичні умови -- дидактические условия -- класифікація методів навчання -- классификация методов обучения
Анотація: Розглянуто стан дослідження питання методів навчання та їх поєднання у педагогічній літературі й передовому педагогічному досвіді. Виокремлено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого й сучасних дослідників. Запропоновано дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чутєво-емпіричний досвід наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення й мислення у навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)