Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=количество студентов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Карбовська, Л. О. (кандидат економічних наук; Інститут міжналродної економіки і фінансів МАУП).
    Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [Текст] / Л. О. Карбовська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 141-145 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 1990-2014 гг.

   Економіка освіти, 1990-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- маркетинг освіти -- регуляторный инструментарий -- регуляторний інструментарій -- рынок образовательных услуг -- ринок освітніх послуг -- регулирование рынка образовательных услуг -- регулювання ринку освітніх послуг -- народжуваність -- рождаемость -- кількість студентів -- количество студентов -- освітня міграція -- образовательная миграция -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- спрос образовательных услуг -- попит освітніх послуг -- предложение образовательных услуг -- пропозиція освітніх послуг
Анотація: Обґрунтовано підходи щодо застосування маркетингу як інструменту врегулювання попиту і пропозиції на ринку освітніх послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)