Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комерційний контент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные сервисы -- інформаційні сервіси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- онлайн-реклама -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительское восприятие рекламы -- споживче сприйняття реклами -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- электронная реклама -- електронна реклама
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
деловое общение -- ділове спілкування -- дистрибуционные каналы -- дистрибуційні канали -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- коммерческий контент -- комерційний контент -- коммуникационные каналы -- комунікаційні канали -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- онлайн-реклама -- потребительская осведомленность -- споживча обізнаність -- потребительское отношение -- споживче ставлення -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- интернет -- інтернет
Анотація: ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)

Знайти схожі

3.
   06
   Л 89


    Берко, А.
    Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції [Текст] / А. Берко, В. Висоцька, Л. Чирун // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 771: Комп`ютерні науки та інформаційні технології. - С. 126-135. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерні мережі
   Компьютерные сети

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні мережі -- компьютерные сети -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- комерційний контент -- коммерческий контент -- контент-анализ -- контент-аналіз -- контентний пошук -- контектный поиск


Дод.точки доступу:
Висоцька, В.; Чирун, Л.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


    Berco, A.
    Functionally logistic model of commercial content processing / A. Berco, V. Vysotska, L. Chyrun // Вісник національної академії "Львівська політехніка". - Львів, 2013. - № 777: Комп`ютерні системи проектування. Теорія і практика. - P31-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Інформаційні технології

   Торговля

   Торгівля

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- логистические модели -- логістичні моделі -- функционально-логистические модели -- функціонально-логістичні моделі -- электронная коммерция -- електронна комерція


Дод.точки доступу:
Vysotska, V.; Chyrun, L.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89



    Алєксєєва, К. А.
    Аналіз процесу опрацювання Web-ресурсу інформаційного продукту на основі нечіткої логіки та контент-аналізу / К. А. Алєксєєва, А. Ю. Берко, В. А. Висоцька // Вісник / Львівська політехніка. - Львів : вид-во "Львівська політехніка", 2016. - № 843: Комп`ютерні науки та інформаційні технології. - С. 122-134. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
web-проект -- управління проектами -- управление проектами -- невизначеність даних -- неопределенность данных -- прийняття проектних рішень -- принятия проектных решений -- web-ресурс -- комерційний контент -- коммерческий контент -- контент-аналіз -- контент-анализ -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- нечітка логіка -- нечеткая логика


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)