Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=компетентность студентов<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика обучения
--
диагностика результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность
студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний
студентов
--
контроль і оцінка знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика викладання екології
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методика преподавания экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка знань
--
педагогическая диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая
компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
2.
Хоружий, Григорій
(доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 8
. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Германия
Німеччина
Швейцария
Швейцарія
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя
--
обучение в продолжении всей жизни
--
конструктивний підхід до освіти
--
конструктивный подход к образованию
--
компетентність студентів
--
компетентность
студентов
--
центри компетентностей студентів
--
центры компетентностей
студентов
--
інтеграція наукових напрямів
--
интеграция научных направлений
--
досвід діяльності центрів
--
опыт деятельности центров
--
керівні органи центрів
--
руководящие органы центров
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.
Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)