Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентность студентов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Германия
    Німеччина

    Швейцария

    Швейцарія

    Италия

    Італія

Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя -- обучение в продолжении всей жизни -- конструктивний підхід до освіти -- конструктивный подход к образованию -- компетентність студентів -- компетентность студентов -- центри компетентностей студентів -- центры компетентностей студентов -- інтеграція наукових напрямів -- интеграция научных направлений -- досвід діяльності центрів -- опыт деятельности центров -- керівні органи центрів -- руководящие органы центров -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.


Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)