Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепції розвитку науки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Осин, В. В. (доцент Академии таможенной службы Украины; кандидат политических анук).
    Политология в эпоху большой науки / В. В. Осин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 131-135. - Бібліографія : С.135 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
большая наука и малая наука -- велика наука і мала наука -- концепция развития науки -- концепції розвитку науки -- методология науки -- методологія науки -- политическая наука -- політична наука -- развитие науки -- розвиток науки
Анотація: Цель статьи - рассмотрение современной политологии в контексте тех изменений в существе науки, которые были описаны Д. Прайсом в его книге "Малая наука, большая наука" (1963) в рамках концепции перехода от малой науки к большой.


Дод.точки доступу:
Прайс, Дерек (1922-1983) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Адаменко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
    Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   История образования

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- теоретико-методологічні засади -- теоретико-методологические основы -- історія розвитку педагогічної науки -- история развития педагогической науки -- системний підхід -- системный подход -- екстерналістська концепція -- экстерналистская концепция -- інтерналістська концепція -- интерналистская концепция -- концепції розвитку науки -- концепции развития науки -- історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования
Анотація: Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)