Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=концепції розвитку науки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Осин, В. В.
(доцент Академии таможенной службы Украины; кандидат политических анук).
Политология в эпоху большой
науки
/ В. В. Осин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 4
. - С. 131-135. - Бібліографія : С.135 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
32.001
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
большая наука и малая наука
--
велика наука і мала наука
--
концепция развития
науки
--
концепції
розвитку
науки
--
методология
науки
--
методологія
науки
--
политическая наука
--
політична наука
--
развитие
науки
--
розвиток
науки
Анотація:
Цель статьи - рассмотрение современной политологии в контексте тех изменений в существе
науки
, которые были описаны Д. Прайсом в его книге "Малая наука, большая наука" (1963) в рамках концепции перехода от малой
науки
к большой.
Дод.точки доступу:
Прайс, Дерек (1922-1983) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Адаменко, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
Методологічні засади дослідження історії
розвитку
педагогічної
науки
/ О. Адаменко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
История образования
История образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
теоретико-методологічні засади
--
теоретико-методологические основы
--
історія
розвитку
педагогічної
науки
--
история развития педагогической
науки
--
системний підхід
--
системный подход
--
екстерналістська концепція
--
экстерналистская концепция
--
інтерналістська концепція
--
интерналистская концепция
--
концепції
розвитку
науки
--
концепции развития
науки
--
історико-педагогічні дослідження
--
историко-педагогические исследования
Анотація:
Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії
розвитку
педагогічної
науки
. Визначено, що дослідження історії
розвитку
педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови
науки
, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії
розвитку
педагогічної
науки
.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)