Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коуч<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Подольчак, Назар Юрійович (завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Коучинг як мистецтво підвищення ефективності реалізації управлінського потенціалу підприємства / Н. Ю. Подольчак, Л. М. Прокопишин-Рашкевич, В. Я. Карковська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 147-153 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология управления персоналом

   Методологія управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
компетенции персонала -- компетенції персоналу -- управління персоналом -- управление персоналом -- потенціал персонала -- потенциал персонала -- коуч -- коуч -- коучинг -- коучинг -- организационные способности -- організаційні здатності -- оценочные индикаторы -- оціночні індикатори -- профессионально-квалификационные потенциалы -- професійно-кваліфікаційні потенціали -- творческие потенциалы -- творчі потенціали -- теоретические подходы -- теоретичні підходи -- терминология -- термінологія -- управленческая эффективность персонала -- управлінська ефективність персоналу -- управленческие потенциалы -- управлінські потенціали
Анотація: Проаналізовано основні теоретичні підходи до визначення поняття «коучинг» та запропоновано власне трактування коучингу з позиції його впливу на розвиток управлінського потенціалу підприємства. Наведено основні складові управлінського потенціалу підприємства та сформовано відповідні індикатори щодо оцінювання розвитку професійно-кваліфікаційного, творчого потенціалів та організаційної спроможності користувача коучингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Прокопишин-Рашкевич, Любов Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри організаційного менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); Карковська, Вероніка Ярославівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)

Знайти схожі

2.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми
Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf

Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\

Знайти схожі

3.


    Дубенська, Олександра (директор).
    Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 105-107. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- імідж навчального закладу -- имидж учебного заведения -- вчитель-коуч -- учитель-коуч -- Школа успішної особистості -- Школа успешной личности -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Обґрунтовано актуальність Школи успішної особистості як виклику часу, що потребує висококваліфікованого учителя, умотивованого учня та партнерів - батьків, громади, які мають відчути зміни в світі та отримати кращі результати діяльності школи.


Дод.точки доступу:
Звенигородська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 \о ней\

Знайти схожі

4.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Тітаренко, Н. В.
    Трансформація професійних ролей сучасного вчителя початкової школи в умовах оновлення освіти / Н. В. Тітаренко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 5 (98): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 220-228. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
нові професійні ролі -- новые профессиональные роли -- вчитель початкової школи -- учитель начальной школы -- оновлення освіти -- обновление образования -- коуч -- фасилітатор -- фасилитатор -- тьютор -- модератор -- ментор


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)