Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культуровідповідність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нечай, С. (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 105-114. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
музика -- навколишній світ -- музичний ритм -- інтонації -- пізнання світу -- педагогічний вплив -- діти -- дошкільне навчання -- музыка -- окружающий мир -- музыкальный ритм -- интонации -- познание мира -- педагогическое влияние -- дети -- дошкольное обучение
Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лаухіна, Інна (аспірантка кафедри германської філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французському шкільництві / І. Лаухіна // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.24(4/9)
Рубрики: Організація загальноосвітньої школи
   Организация общеобразовательной школы

   Франція
    Україна

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
релігієзнавство -- соціум -- педагогічна думка -- толерантність -- духовна спадщина -- світська освіта -- зміст освітніх програм, конфесій -- громадські дебати -- державні освітні заклади -- атеїстично-антирелігійна парадигма -- деградаційна тенденція розвитку -- процес індивідуалізації -- культуровідповідність -- релігійний компонент -- духовное наследие -- светское образование -- содержание образовательных программ, конфессий -- общественные дебаты -- процесс индивидуализации -- культуросоответствие -- религиозный компонент
Анотація: Вивчення європейського досвіду в додержанні принципу світськості освіти, а також педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі.


Дод.точки доступу:
Дебре, Р. (французский философ и медиолог) \о нем\; Віллем, Жан-Поль (професор у галузі соціології релігії) \о нем\; Пена-Рюїц, Анрі (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)