Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лічилки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Радул, О. (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Ігри дітей давніх східних слов'ян / О. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти, 6-13 стст.
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
східні слов'яни -- дитячі ігри -- ігри дітей -- гра в бабки -- ігри з астрагалами -- гральні астрагали -- ігри з м'ячем -- лічилки -- обряди зустрічі весни -- восточные славяне -- детские игры -- игры детей -- игры в бабки -- игры с астрагалами -- игры с мячом -- считалки -- обряды встречи весны
Анотація: На основі даних археології, історії, етнографії, фольклористики виокремлено ігри дітей східних слов'ян УІ-ХІІ ст. та дано їх характеристику.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дмітрієнко, Ольга (вихователь-методист).
    Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів / О. Дмітрієнко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.104.6
Рубрики: Методична робота в дошкільних освітніх закладах
   Методическая работа в дошкольных образовательных учреждениях

Кл.слова (ненормовані):
семінари-практикуми -- фольклор -- українознавство -- розвиток мовлення -- логопедія -- робота з колективом -- вправи -- практикуми -- вірши -- скоромовки -- лічилки -- казки -- звукова культура мовлення -- семинары-практикумы -- украинознавство -- развитие речи -- логопедия -- работа с коллективом -- упражнения -- практикумы -- стихотворения -- скороговорки -- считалки -- сказки -- языковая культура речи
Анотація: У статті подано семінар-практикум про методи та прийоми використання фольклорного матеріалу у вихованні дошкільнят

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
План на день, практикум \о произв.\; Хто швидше скаже?, вправа \о произв.\; Відгадай лічилку, вправа \о них\; Велике прання, вправа \о произв.\; Відкритий мікрофон, вправа \о произв.\; Сітка,гілка..., лічилка \о произв.\; Летів рій бджілок..., лічилка \о произв.\; Раз, два, тир, чотири!, лічилка \о произв.\; Іваночку, Іваночку..., лічилка \о произв.\; Федір, Сидір і Каленик..., лічилка \о произв.\; Ой, у Лиски, Лиски новий двір..., лічилка \о произв.\; Свинка плащика купила..., лічилка \о произв.\; П'ять зайчаток вийшли з дому..., лічилка \о произв.\; Їхав лис через ліс..., лічилка \о произв.\; Десять жабок на ставку..., лічилка \о произв.\; Вовк-вовцюг вівцю волік..., скоромовка \о произв.\; Лис малий і більший лис..., скоромовка \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ткаченко, Ольга (доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 57-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ігрова культура педагога -- игровая культура педагога -- етнопедагогічна компетентність учителя-вихователя -- єтнопедагогическая компетентность учителя-воспитателя -- народні ігри -- народные игры -- ігровий фольклор -- игровой фольклор -- лічилки -- считалки -- дражнилка -- дразнилки -- примовка -- присказки
Анотація: Акцентовано увагу на вагомості формування в майбутніх учителів-вихователів ігрової культури в контексті етнопедагогічної компетентності. Обгрунтовано, що знання студентів про народну гру сприятимуть підвищенню їхнього професіоналізму. Особливу значущість у цьому сенсі, як засвідчує аналіз практики підготовки фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти, має ігровий фольклор як частини фольклору, пов'язаного з організацією гри. Звернуто увагу на походження та різновиди закличок, лічилок, зговірок, дражнилок, мирилок, примовок, їх розвивальну та виховну цінність. Наведено конкретні приклади різних форм ігрового фольклору українців, осмислення сутності яких відбувається на основі порівняння зі зразками ігрового дитячого фольклору інших народів світу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)