Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговые инновации предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бжозовська, Анна
(PhD (економікс); доцент факультету управління Інституту логістики в міжнародному менеджменті Ченстохівського технологічного університету; Польща).
Джерела та чинники інноваційності підприємства [Текст] / А. Бжозовська, М. Дацко, А. В. Калініченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 9
. - С. 182-188. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття інглійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономическая теория
Мікроекономічна теорія
Кл.слова (ненормовані):
агрессивная глобализация
--
агресивна глобалізація
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
бизнес-практика
--
бізнес-практика
--
инновационность
предприятий
--
інноваційність підприємств
--
маркетинговые
инновации
предприятий
--
маркетингові інновації підприємств
--
организационные
инновации
предприятий
--
організаційні інновації підприємств
--
продукционные
инновации
--
продуційні інновації
--
процессные
инновации
--
процесні інновації
--
рыночная конкуренция
--
ринкова конкуренція
--
терминология
--
термінологія
--
турбулентная внешняя среда
--
турбулентне зовнішнє середовище
Анотація:
Розглянуто теоретичні аспекти поняття інноваційності, що мають особливе значення в бізнес-практиці. Систематизовано джерела та детермінанти інноваційності компаній, а також виявлено роль інформації в цих процесах. Розглянуто чотири основні категорії: інновації продукції, процесів, маркетингові та організаційні, оскільки саме вони відіграють особливу роль у функціонуванні компанії та її успішності на ринку. Увагу зосереджено на змінах в розумінні інновацій у турбулентному середовищі, в умовах агресивної глобалізації та значної конкуренції.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дацко, Маріуш (доктор економічних наук; кафедра економіки та організації сільського господарства Інституту економіки та соціальних наук Аграрного університету; м.Красов; Польща); Калініченко, Антоніна Володимирівна (доктор аграрних наук; професор; завідуючий кафедрою інформаційних систем і технологій Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)