Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингові моделі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Братюк, Віра Петрівна
(здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Управление экономикой
Управління економікою
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика
--
державна туристична політика
--
кластеры
--
кластери
--
маркетинговое обеспечение
--
маркетингове забезпечення
--
маркетинговые модели
--
маркетингові
моделі
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
межотраслевой маркетинг
--
міжгалузевий маркетинг
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
рынок туристических ресурсов
--
ринок туристичних ресурсів
--
сбалансированное развитие
--
збалансований розвиток
--
туристическая инфраструктура
--
туристична інфраструктура
--
туристические предприятия
--
туристичні підприємства
--
туристические продукты
--
туристичні продукти
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
Анотація:
Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)