Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг репутації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Холод, Борис Иванович (ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук).
    Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города / Б. И. Холод // Грані. - 2012. - № 1. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж города -- імідж міста -- маркетинг города -- маркетинг имиджа -- маркетинг іміджу -- маркетинг репутации -- маркетинг репутації -- образ города -- образ міста -- репутация -- репутація як соціальний феномен -- социальный маркетинг -- социология города -- соціальний маркетинг -- соціологія міста -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление городом -- социальное управление -- управление социальной сферой -- управление социальным развитием -- управління містом -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)