Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=миссия бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Студінська, Г. Я.
(кандидат економічних наук).
Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 11
. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
идентичность
бренда
--
ідентичність бренду
--
миссия
бренда
--
місія бренду
--
коммерческая успешность
бренда
--
комерційна успішність бренду
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
позиционирование
бренда
--
позиціонування бренду
--
политические платформы
--
політичні платформи
--
рыночные стратегии
--
ринкові стратегії
--
управленческая алгоритмизация
--
управлінська алгоритмізація
Анотація:
Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)